Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Настільна гра Агенція ЧАС (T.I.M.E Stories)

Немає в наявності
Артикул: OSF041417

Агентство "ЧАС" (T.I.M.E Stories) : з часом жарти погані

 

Як ви відреагуєте, якщо дізнаєтеся, що подорож в часі тепер не вигадка письменників - фантастів і не сюжет нового фільму, а цілком собі реальна подія. Хтось, ймовірно, вирішить злітати в майбутнє, щоб дізнатися, чи добре склалася його доля. Хтось, напевно, помандрує в минуле, щоб виправити помилки або уникнути якихось неприємних ситуацій. Але обов'язково знайдуться і ті, хто вирішить скористатися нагодою в корисливих цілях, не обов'язково законних.

Щоб узяти під контроль те, що відбувається, був створений спеціальний Патруль часу, в обов'язки якого входить коригувати небажані події, наслідки яких можуть непоправно вплинути на часовий континуум.

Подорожуємо поза часом і простором

Агентство "ЧАС" (T.I.M.E Stories) - чудовий симбіоз кооперативної настільної і ролевої гри, усі учасники тут - агенти Патруля часу, яким належить подорожувати по світах і епохах. Для подорожей ви використовуватимете спеціальні капсули, в яких на час подорожі залишатиметься фізичне тіло агента, а розум перенесеться в тіло одного з жителів епохи, в якій опиниться агент.

Автори пропонують вам сценарій гри "Психіатрична лікарня", за умовами якого ви і ваші друзі виявитеся одягненими в тіла пацієнтів лікарні десь у Європі в далекому 1921 року. Ваша місія - секретна, лише в процесі гри ви дізнаєтеся мету, яку переслідуєте.

Головну роль в грі Агентство "ЧАС" (T.I.M.E Stories) посідають карти: у вашому розпорядженні опиняться колоди персонажів, предметів, локацій і усіх їх можна буде використати тільки за правилами і тільки тоді, коли це дозволить гра. Кожна партія розпочинається з того, що на полі складається карта бази сценарію : картки слід викласти сорочкою вгору, щоб ілюстрації на сорочці склалися в панораму локації, де знаходяться гравці. Після кожен гравець відкриває одну з карт і знайомиться з текстом, не показуючи його іншим.

 

 

Тепер картки першої локації викладаються поверх карт бази, а гравці залишають свої фішки над однією з карт, готуючись діяти. Коли кожен вибере собі місце, варто знову вивчити текст на картках і обговорити план подальших дій. Будьте готові до того, що не в усі місця вдасться потрапити відразу, для деяких знадобиться мати карту конкретної речі або виконати задану умову.

Подорож поза часом і простором - не прогулянка по парку, агенти строго обмежені в термінах, вони витрачають особливий часовий ресурс на рух між локаціями, перевірки здібностей, виконання дій і інше. Запас ресурсу можна буде спостерігати на спеціальному треку і якщо маркер часу виявиться на відмітці нуль до того, як агенти впораються зі своєю місією - партія вважатиметься програною.

Усі агенти в грі Агентство "ЧАС" (T.I.M.E Stories) - унікальні персонажі, що мають показник життя, а також спеціальні здібності й уміння. Кожне уміння підкріплене числом кубиків, які учасник може викинути для перевірки уміння. Щоб перевірка пройшла успішно, агентові треба, щоб на кубиках випало стільки зірок (символ успіху), скільки щитів призначені умовою.

Із кожною зіркою, що випала зі спеціального треку, зніматимуться жетони щитів, а ось із кожним черепом, який випав - жетони щитів додаватимуться, а шанси провалити перевірку - рости. Успішна перевірка сама по собі добре, але часом вона навіть принесе приємний бонус у вигляді карток предметів, додаткового часу й іншого. Провал же може нанести персонажеві ушкодження або взагалі привести до смерті.

Отримати перемогу в грі можна лише одним шляхом - у процесі гри отримати карту, яка чітко дасть зрозуміти, що агенти впоралися з поставленою місією, а це означає, що можна узяти карту "Місія успішно виконана" і повернутися у теперішній час.

 

 

Час біжить, а ми - за ним

Як би смішно це не звучало, але настільна гра Агентство "ЧАС" (T.I.M.E Stories) може забрати у вас чимало часу. Ми радимо не намагатися відразу розібратися в усіх правилах, а опановувати їх по ходу справи. Гра добра і сама підказує перші кроки, а далі ви поступово заглиблюєтеся в усі тонкощі ігрового процесу у міру проходження.

Гра представлена у вигляді детективної пригоди, тому не варто заздалегідь вивчати усі компоненти, щоб не дізнатись чогось зайвого і не зіпсувати враження. У цьому випуску представлений всього один сценарій, проте нові пригоди вас чекають в інших випусках.

 

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
1 830 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт, щоб
додати товар до списку очікувань
Характеристики
Аксесуари Протектори 70x120 (100 шт) - 3 пачки
Доповнення Агентство „ВРЕМЯ“. Эстрелья-драйв
Агентство „ВРЕМЯ“. Под маской
Агентство „ВРЕМЯ“. Тайна Эндьюранса
Агентство „ВРЕМЯ“. Береговое братство
Агентство „ВРЕМЯ“. Мадам
Вік 11-12 років і більше
Кількість гравців 2-4
Час партії 60-120 хвилин
Мова російська
Жанр Вікторина, Дедуктивні, Ігроквести, Логічне мислення, Пригоди
Тематика Життя людей, Сучасний світ
Механіка Cooperative Game, Dice Rolling, Move Through Deck, Narrative Choice / Paragraph, Storytelling, Variable Player Powers
Категорія Adventure, Mature / Adult, Puzzle, Science Fiction
Художник Ben Carre, Pascal Quidault
Бренд Crowd Games
Теорія гри
BoardGameGeek
Склад 8 фішок агентів
більше 120 карт
жетон часу
жетон групи
кубик капітана часу
6 кубиків дій
40 щитів
7 щитів часу
7 щитів сердець
7 особливих щитів
140 каунтерів ресурсів
30 жетонів життєвих окулярів 24 жетони стану
правила гри
Файли

 Самовивіз (Вінниця) — пр. Юності 8а, оф. 1;

 Кур'єром до дверей по Вінниці — від 70 грн.;

 "Новою поштою" по Україні — від 60 грн.;

 УкрПоштою.

При замовленні від 2 000 грн. доставка по Україні за наш рахунок!

Більше інформації про доставку

 Готівкою при отриманні;

Карткою VISA/MasterCard в Рrivat24, LiqPay;

Через касу або термінал самообслуговування "Приватбанк"

 Безготівковий розрахунок.

Вгору