Кількість
|
Вартість
|
||
|
Битва за Рокуган (Battle for Rokugan): великим даймо честь та хвала!
Гарні землі міфічної Японії – обитель древніх богів, духів і драконів, яка виховала одне покоління великих хоробрих воїнів. Смарагдова імперія приваблює своїми масштабними територіями клани, які бажають підкорити їх собі. У будь-якому місці, де поселяється прагнення контролю за провінціями, починаються війни. Тепер і ви залучені у вир подій на карті багатостраждальних земель у настільній грі Битва за Рокуган (Battle for Rokugan).
Масштабні битви сильних армій на чолі з японськими полководцями дайме проходять не тільки під егідою Великих Кланів, до яких належать самураї, але й за підтримки сутностей Тіньових земель. Продуманість стратегії, мудрість і хитрість ватажків, сила воїнів призведуть до перемоги лише наймогутнішого дайме.
Сюгендзя та розвідники, активні бої – контроль над регіонами вам потрібно отримати
Мета гри криється у прагненні набрати максимально можливу кількість переможних очок. Для перемоги гравцям належить повністю перетворитися на справжніх полководців, які вміють приймати вірні військові рішення і випереджати суперників у їх ще не реалізованих задумах. У боях братимуть участь армії, флоти та синобі. Куди ж на війні без розвідників, саме вони допомагатимуть дайме проникати в плани супротивників, а божественні жерці – сюгендзя беруться за боротьбу за допомогою сил природи.
Провівши підготовку компонентів, отримавши стартові елементи, гравці ховаються за своїми ширмами з емблемами та описом унікальних здібностей кланів. Перед стартом всі учасники розміщують у столичних та інших вільних провінціях відкриту жетон контролю.
Партія у настільній грі Битва за Рокуган триває 5 раундів, розбитих на три фази.
1. У фазу перегрупування позначається перший гравець за допомогою колоди ініціативи. Учасники отримують по 6 жетонів битви, розігрують карти регіонів (за винятком Тіньових земель), що дають одноразові здібності.
2. Під час фази розміщення залежно від своїх планів гравці по черзі викладають у провінціях або на їх межах жетони битв. На початку ходу гравець може розіграти карту регіону Тіньових земель, які наділяють його могутніми здібностями з боку чорної магії. Але подумайте перш, ніж встановлювати контроль над цими краями, вони не додадуть вам честі. Також перед викладенням жетонів бою можуть бути розіграні карти розвідки та сюгендзя.
3. У фазу виконання використовуються ефекти викладених жетонів. Для цього всі жетони на полі розкриваються, порожні або розміщені з порушенням забираються. Першим активується жетон погрому, причому всі жетони битви і контролю з розгромленої провінції та її кордонів забираються. Жетон погрому замінюється на жетон випаленої землі. Наступним може бути активований жетон дипломатії, що нейтралізує інші жетони битви у вибраній області та встановлює світ шляхом заміни жетонів. Наступним етапом стає проведення битв, які відбуваються одночасно шляхом підрахунку сили атакуючої сторони, що захищається. Перемагає у битві клан, який має найбільшу силу, і за результатами битви встановлює контроль у провінції. Коли гравцеві вдалося охопити всі провінції регіону, він отримує картку.
Підсумковий підрахунок очок після п'ятого раунду визначить переможця, при цьому враховуються контрольовані території, зображення квітки на спеціальних жетонах, результати таємних цілей.
Битва за Рокуган: японська войовнича міфологія
Настільна гра Битва за Рокуган – глибока асиметрична стратегія з механіками таємної розстановки, контролю територій та менеджменту в атмосфері східного колориту, не позбавленого втручання вищих магічних сил.
Купити настільну гру Битва за Рокуган стоїть шанувальникам японської міфології та змагальних ігрових процесів, поєднаних із продуманою стратегією.
Любителям карткових ігор з неординарними битвами із залученням магії або підкорювачам природних сил рекомендуємо звернути увагу на настільні ігри Епічні сутички бойових магів: Битва на горі Черепламені і Сила стихій.