Кількість
|
Вартість
|
||
|
Як тільки людство отримало можливість покидати межі своєї рідної Землі, вони тільки про те й думали, що знайти нові форми життя десь у космосі. Не може ж такого бути, що у всьому Всесвіті ми єдині, хто може думати, відчувати, просто існувати. Скільки експедицій було відправлено в різноманітні світи, і все безрезультатно. Останній шанс – це планета Артемія. Поки що про неї нічого не відомо, але є надія, що там точно щось вдасться знайти. Аби це Щось було дружнім…
Гостинний цей світ чи ні?
Хижа планета – це асиметрична настільна гра, де більшість учасників стають членами експедиції, а хтось один бере на себе роль таємничої істоти. При підльоті човен космонавтів розбився, тож їм доведеться якось вижити в цьому непривітному світі. Добре, що хоч встигли відправити сигнал біди – хтось їх обов’язково врятує. Правда, є відчуття, що за ними хтось постійно слідкує…
Кожна сторона має свої цілі. Космонавти чекають, поки по них прилетить нова рятувальна експедиція, а монстр намагається асимілювати гостей із його рідною планетою.
На початку партії на столі буде розміщено 10 локацій у вигляді карт. Кожен із простих учасників отримує 5 стартових собі в руки, 1 карту з колоди виживання, а також 3 фішки волі. Істота ж отримує колоду полювання (з якої одразу отримує 3 карти) та декілька спеціальних жетонів.
Кожен раунд складається із послідовних фаз:
У фазі дослідження гравці в закриту обирають локацію, яку будуть вивчати цього разу. Дозволено домовлятись між собою, але Істота все чує;
Далі монстр виходить на полювання, розміщуючи відповідний жетон на одній із локацій. Карти полювання можуть ще більше спростити йому життя;
Настає час розплати. Учасники розкривають свої карти, намагаючись активувати властивість локації чи просто повертаючи собі карту з відбою. Якщо ж вони натрапляють на будь-який жетон Істоти, їх чекають неприємності;
Наприкінці ходу монстр добирає карти полювання до трьох, а гравці просто скидають у відбій використане в цьому раунді. Повернути їх вдасться лише тоді, коли витратите фішки волі для цього або відновите всю свою руку та ті ж самі фішки волі. Останнє, правда, приведе до швидшої асиміляції... І не забудьте перемістити корабель рятівників на один крок ближче.
Як тільки одна з фішок рятувального човна або асиміляції досягають переможної поділки, гра завершується перемогою якоїсь із сторін.
Хоч би човен встиг нас урятувати
Хижа планета – це приклад достатньо бюджетної настільної гри з величезною реграбельністю та захопливим ігровим процесом. Усім учасникам постійно необхідно думати над тим, як можна було би перехитрити опонента чи опонентів. І ця битва розумів захопить вас не на один вечір.
Можливо, ви просто не в той світ потрапили? От у настільній грі Дальні рубежі все доволі спокійно. Ви всі розбудовуєте свою громаду, де все спільне. Головне – робити свій вклад у розвиток спільноти та залишати потрібних вам робочих щасливими.