Кількість
|
Вартість
|
||
|
Існує всього лиш 3 параметри: фігура, її колір і числове значення. Здавалось би, хіба з цього можна придумати якусь цікаву розвагу. Ми вас, напевно, здивуємо, але це цілком реально. І приклад тому – настільна гра ЙОТТА. Не дарма ж інколи кажуть, що все геніальне – просте.
Розмір не заважає якості
ЙОТТА – надзвичайно компактна карткова абстрактна настільна гра. Усі ігрові компоненти, а це 66 невеличких квадратних карт, поміщаються у крихітній металевій коробочці. А покласти її саму можна навіть у кишеню, що доволі зручно.
Кожна картка в цій грі має певне зображення геометричної фігури з декількома параметрами:
- Вид геометричної фігури: коло, трикутник, квадрат, хрест;
- Колір: жовтий, синій, зелений, червоний;
- Кількість елементів усередині фігури: від 1 до 4.
Існує ще і два джокери, що заміняють будь-яку із наявних у грі карток.
На початку партії необхідно ретельно перетасувати колоду. Всі учасники отримують по 4 карти. Верхню картку колоди, що лишилася, зніміть і покладіть у центрі між гравцями.
Всі гравці ходять по черзі, виконуючи всього лиш одну дій. Учасник має право викласти від 1 до 3 карт із руки, аби сформувати чи продовжити лінію з уже наявними об’єктами за будь-якою із трьох перелічених вище ознак. При цьому кожен параметр повинен збігатися чи не збігатися в усьому ряді. Так кольори та кількість елементів можуть бути однаковими, а от геометричні фігури різними.
Сформована лінія одразу ж дає переможні очки гравцю. Потрібно всього лиш додати значення всіх карток у сформованому ряді. Інколи карта може опинитися на перехресті, що дасть шанс порахувати одразу декілька комбінацій. А якщо вам вдалося створити лінію з чотирьох карток, то ви подвоїте бали за неї.
Партія підходить до завершення, коли вичерпується колода. Коли хтось із гравців зіграв свою останню карту, підрахуйте всі отримані бали. Власник найбільшої їх кількості перемагає.
Наймініатюрніша стратегія у вашому житті
Настільна гра ЙОТТА вражає усім: розміром коробки та компонентів, простотою правил і цікавим ігровим процесом, який із цього вийшов. Тут усе залежить від того, як ви викладете кожну картку – опоненти це зможуть потім використати й на свою користь.
Подібне можна було зустріти у класичній настільній грі Руммікуб Классік. Позбудьтеся від своїх фішок, формуючи ряди та групи. Всі вони спільні, тому можете розформовувати та формувати нові як заманеться.