Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис
Катан уже майже повністю покритий корою з дахів, зеленню сільськогосподарських наділів. Ліси і гори давно досліджені та безпечні, річками плавають баржі, а дорогами їздять торгові каравани. Але кров колонізаторів не охолола, душа прагне пригод, а серце рветься за обрій.
“Мореходи” – це масштабний додаток до популярної гри “Catan. Колонізатори”. Воно захопить гравців битвами з піратами, укладанням нових торгових угод та пошуком золотих копалень. Гравцям належить звести Чудо Катана та багато іншого. Відкрийте свою “Catan. Колонізатори” по-новому!
Настільна гра "Колонізатори. Мореходи" – одне з тих розширень, які справді збільшують площу ігрового поля. Якщо в базовій грі в нашому розпорядженні було рівнобічне шестикутне поле зі стороною в три гекси, то тепер поле трохи витяглося і вшир і вгору (4х5 і вісім замість п'яти гексів "по екватору"). За рахунок збільшеного числа гексів зросла міра непередбачуваності того, як складеться ігрове поле в кожній конкретній партії. Звичайно, багато з представлених у грі сценаріїв дають строгу схему розкладки гексів, але ж і вільної творчості гравців ніхто не забороняв: 9 сценарій у збірнику – зовсім і не сценарій, а просто пропозиція викласти гекси в рамку з волі випадку. Тільки головний інтерес викликає не звичний "рендомний" розклад, а саме сценарії "Мореходів" з чіткою схемою розміщення гексів і, що значно важливіше, з додатковими правилами.
У "Мореходах" новації правил розходяться на два рівні. Є правила, загальні кожному за сценарію, у якому застосовується це розширення, і є " приватні " правила, що працюють лише у окремих сценаріях, найчастіше із застосуванням спеціальних компонентів.
Загальних правил нічого. По-перше, це правила будівництва кораблів і створення морських шляхів з кораблів разом з доопрацюванням правила "Найдовшого торгового шляху", що тепер враховує і морські ділянки колії. По-друге, у сім'ї гексів додаток – новий ландшафт на ім'я "золотоносна річка", такий собі джокер, що дозволяє гравцеві взяти карти будь-якої сировини. Нарешті, у гру увійшов пірат – морський розбійник зі своїми правилами руху та принципами пограбування. До речі, якщо в сценарії є і розбійник і пірат, вони діють на нерви гравцям поодинці: коли на кубиках гравцю випадає фатальна "сімка", він може або вигнати зі своїх володінь на землі суперника сухопутного розбійника, або відігнати від своїх морських шляхів до чужих. пірата, але обидва бандити що неспроможні діяти одночасно.
А ось приватних правил стільки, скільки сценаріїв: погляньмо на той асортимент сценаріїв, який запропонував нам Клаус Тойбер.
Сценарії витягнулися вздовж стандартної сюжетної канви: якщо в "Нових берегах" колонізатори досліджують прибережні води Катана, виявляючи перші золотоносні річки, то з кожним новим сценарієм вони йдуть все далі від рідних берегів.
Другий сценарій "Чотири острови" зіштовхує гравців у змаганні за освоєння архіпелагу: у кожного гравця своя стартова позиція і у всіх – рівні шанси на перемогу.