Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Мій кошик

Настольная игра Churchill (Big Three Struggle for Peace)

Нет в наличии
Артикул: GMT1504-16

Гравці в грі беруть на себе ролі Черчилля, Рузвельта або Сталіна, маневруючи один проти одного протягом 10 конференцій, які визначають, хто очолить союзні сили, де ці сили будуть розгорнуті та як буде розташована вісь переможений. Гравець, чиї сили разом матимуть більший контроль над державами Осі, що здалися, виграє мир і гру.

Черчілль — це НЕ військова гра, а політичний конфлікт співпраці та конкуренції. Хоча гра зосереджена на 10 історичних конференціях з 1943 року до кінця війни, ці та більшу частину цього дизайну не слід сприймати буквально. До і після кожної конференції невеликі групи радників і високопосадовців переїжджали між столицями союзників, укладаючи угоди, які сприяли післявоєнному миру. На кожній конференції розглядається одне з групи питань, які висуваються для включення до конференції. Категорії проблем: зміни керівництва театру, спрямовані наступи, пріоритети виробництва, таємні операції, політична діяльність і стратегічна війна (Атомна бомба). Кожна з карток історичної конференції окремо ставить на стіл певну кількість проблем, як-от спрямовані наступальні дії чи виробничі пріоритети, у метафоричному вигляді, тоді як гравці висувають додаткові 7 питань.

Дисплеєм гри для цього є круглий стіл для переговорів, за яким троє гравців сидять за своїм «сидінням». Кожен гравець має штатну колоду іменованих персонажів, таких як секретар Стімсон і Ентоні Іден, які випадковим чином витягуються, щоб скласти вашу руку конференції. Картковий раунд перед конференцією дає перевагу переможцю, який потім переміщує проблему на свою сторону столу, рівну вартості розіграної карти. Потім гра продовжується конференцією, де кожен гравець по черзі розігрує карту на одне з питань у центрі столу для конференцій, пересуваючи її значенням карти до своєї сторони столу. Кожна карта є історичною особою, і вони часто мають бонуси, якщо грати в певній категорії проблеми. Оспорюючи проблему, ви переміщуєте проблему від союзника до свого власного. Завжди кожен гравець має свою картку глави держави (Рузвельта, Черчилля чи Сталіна), яка може обговорювати будь-яке питання один раз за конференцію, скинувши іншу картку. Кожне використання вашого персонажа має бонус і потенційний штраф. Кожного разу, коли Рузвельта використовують, він може померти і його замінить Гаррі Трумен. Черчілль може отримати серцевий напад і пропустити наступну конференцію, тоді як параноя Сталіна може спричинити міні-чистку та знизити ефективність його сторони до кінця конференції. Чистим результатом конференції є те, що гравці «виграють» різні проблеми, причому гравець, який виграв найбільшу кількість проблем, отримує важіль впливу в одній із двосторонніх глобальних проблем (глобальна проблема Великої Британії проти СРСР — це Вільна Європа проти сфер впливу).

Потім гра переходить у фазу після конференції, де гравці реалізують проблеми, які вони зараз контролюють. Ці дії впливають на три основні функції гри: таємні операції, політичну діяльність і військові наступи. Підпільні операції дозволяють гравцям намагатися створити політичні мережі в завойованих країнах і колоніях. Використовуючи дуже просту механіку розміщення мережі або видалення мережі суперника, просто моделюється історичне бродіння, яке відбулося в Югославії, Франції та в усьому світі. Країна чи колонія може мати мережу лише однієї домінуючої сторони в будь-який момент часу, і під час політичної діяльності гравці можуть створювати дружні уряди у вигнанні, які згодом можуть бути підірвані та замінені, якщо підтримувальні мережі згодом нейтралізовані одним із ваших союзників.

Після того, як це все розібрано, військова частина гри веде рахунок. Є окрема експозиція, яка абстрактно представляє основні театри війни: Західний, Східний, Середземноморський, Арктичний (Мурманські конвої та Скандинавія), CBI, Південно-Західний Тихий океан, Центральний Тихий океан і Далекий Схід. Кожна з цих трас має фронт союзників, для якого я шукаю якийсь тривимірний танк, який просувається до Німеччини, Італії та Японії. Використовуючи дуже просту бойову механіку, кожен фронт намагається просунутися, розгортаючи резерви Осі, щоб протистояти різним фронтам. Успішний наступ просувається вперед на один простір, хоча при переважаючій перевазі можливий прорив на два простір. Військово-морські операції просто обробляються, вимагаючи певного рівня підтримки для просування в десантний простір входу, такий як Франція (День D). Коли фронт вступає в Німеччину, Італію чи Японію, вони капітулюють, припиняючи військові операції, хоча таємна та політична діяльність триває до кінця гри. На задньому плані — розробка атомної бомби та радянські спроби викрасти її секрети. Якщо атомна бомба буде доступна, Японію можна змусити здатися без прямого вторгнення.

Як я вже казав, це не військова гра, а екскурсія трьох гравців у політику влади. На завершення гри потрібно близько 3 годин, але я включаю короткий і середній сценарій. Усі сценарії закінчуються Потсдамом, р

Войти с помощью
Оцените товар
Отправить
4 260 грн
К сравнению
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список желаний
%
Войти для отображения накопительной скидки
Сообщить, когда появится
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список ожиданий
Характеристики
Возраст 13-15 лет и старше
Количество игроков 1 и более
Время партии 120-240 минут
Язык английский
Жанр Варгеймы, Дуэльные, Исторические
Тематика Жизнь людей, История, Современный мир
Механика Card Drafting, Set Collection, Solo / Solitaire Game
BoardGameGeek 7.7

 Самовывоз из магазина г. Винница, пр. Юности 8а, оф. 1;

 Доставка курьером по Виннице - от 70 грн.;

 Нова пошта - от 60 грн.;

 УкрПошта.

При заказе от 2 000 грн. доставка по Украине за наш счет!

Подробнее о доставке

 Наличными при получении;

Картой VISA/MasterCard в Рrivat24, LiqPay;

Через кассу или терминал самообслуживания "Приватбанк",

 Безналичный расчет.

 

Наверх