Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
0
Мій кошик

Настольная игра Ктулху: Смерть Может Умереть (Cthulhu: Death May Die)

В наличии
Артикул: 8197

Зупинити таємний ритуал, перемогти десятки культистів, потойбічних монстрів та самого Прадавнього Бога? Це звучить божевільно і неможливо! Проте ставкою у цьому змаганні є життя усього людства, тому доведеться викластись по повній і вчинити найбільш нереальні речі!

Перемога тільки пліч о пліч!

Коли ви боретеся проти найпотужніших істот цього, та й інших світів, більше нема місця для «я», є лише команда – «Ми». Тому і настілка  Ктулху: Смерть Може Вмерти (Cthulhu: Death May Die) це кооперативна пригода, в якій від 1 до 5 гравців будуть разом боротися із жахіттями та прокляттями.

Всього вам необхідно буде здолати 6 різних сюжетів, у яких залежно від обраного древнього та ваших героїв буе мінятися і тактика усієї групи. Також не варто забувати про такі класичні карти міту, що несуть неочікувані повороти сюжету, або карти зустрічей, які дають змогу глибше поринути у ігровий всесвіт.

Ці детективи точно чокнуті, ніхто у здоровому глузді не полізе в таке пекло!

І це правда, як ніколи, адже кожен гравець на початку крім власного героя, екіпірування та передісторії отримує і невеличкий психічний розлад, як параною чи піроманію. І, як зазвичай, є дуже великий шанс, що жахи наколишнього світу затьмарять розум дослідника, але поки цього не сталося, чим більшою буде його психічна сила – тим потужнішим бійцем він стане у бою.

Нова серія ігор – нові вороги

Ігри по всесвіту Лавкрафта це не новинка, ви чудово знайомі із культовими шедеврами, такими як Маєтки Божевілля, Жах Аркхему, Картковий Жах або Незбагненне, але цього разу все буде трохи інакше. Хоч механіки і здаються знайомими, проте з’являється дже багато новинок, таких як витривалість, що дає змогу перекидати куби, вибір у ключових подіях та нові неймовірні мініатюри ворогів.

О, так, Прадавні та їх посіпаки тепер виглядаюь абсолютно незвично з цими десятками плавних мацаків та гострих кігтів, що додає їм ще більшого хтонічного жаху! Тому візуальна складова, а тим паче якість та оформлення нових мініатюр закохають вас у гру з першої ж партії.

Нові пригоди, нові випробування

Загалом Ктулху: Смерть Може Вмерти це набагато активніша, простіша та швидша гра, ніж її побратими по всесвіту, але від цього вона стає навіть цікавішою, адже через нові механіки нарощування потужності від втрати глузду, напруження через обмеження часу (адже якщо ритуал виклику Прадавнього буде завершено, тут вже навіть найдосвідченіші дослідники не зможуть врятувати світ) та різноманітність партій через унікальність ігроладу різних персонажів ця настілка стане як чудовим придбанням для фанатів всесвіту, так і дуже зручним пропуском для новачків у темні глибини фантазій Лавкрафта.

І, звичайно, варто звернути увагу на інші ігри про могутнього і жахливого Ктулху, якщо вони раптом пройшли повз вас.

Поповнили свою колекцію ще однією грою по мотивам творів Г.Ф. Лавкрафта. Тут вам не потрібно проводити довгі розслідування у пошуках істини, це вже фінал. Ви, трохи безумні від побаченого раніше, вриваєтесь до пристанища культистів, щоб перервати їх нечестивий ритуал і зупинити Прадавнього.
Ну що ж, до розгляду:

+ мініатюри дуже якісні, найкращі у нашій колекції, будьте певні, одразу будуть привертати увагу на вашому ігровому столі (доречі, на коробці також можна знайти код, щоб перевірити оригінальність);
+ епізоди не пов'язані між собою та їх можна комбінувати з будь-яким Прадавнім. Додайте до цього ще 10 дослідників зі своїми здібностями та божевіллям і отримаємо непогану реіграбельність;
+ цікава механіка втрати глузду. З одного боку персонаж стає на крок ближче до загибелі, а з іншого стає більш безумним та сильнішим;
+ по балансу все добре, можна спокійно грати і у двох (тільки краще тоді обирати дослідників з різними вміннями);
+ карти у стандартних протекторах (міфи, божевілля та знахідки) добре розміщуються на своїх місцях;

+/- - основна механіка гри це кидки ігрових кубиків, типове амері, тому може не дуже сподобатися тим, хто любить все прораховувати на п'ять ходів уперед. Але гра чудово підходить, щоб відпочити від важких євро.
+/- - коробка велика, не на кожну полицю влізе, особливо якщо маєте чималу колекцію.

- карти треба розпаковувати обережно, дуже щільно обгорнуті плівкою;
- не найкраща вирубка жетонів і тайлів, не поспішайте, щоб не пошкодити компоненти (не чекайте, що плитки будуть самі випадати, від легкого дотику, як, наприклад, у "Каскадії" чи "Арнаку").

Як висновок - гра цікава, з якісними компонентами, може порадувати незвичними механіками, гарне поповнення колекції (та ще й зі святковою знижкою від "Lord of Boards" у 24%).

Ответить
Ярослав Пасюра, дякуємо за як завжди цікавий та детальний відгук і ваші враження, погоджуємося з усім сказаним на всі 100%. Гра однозначно вартує того, щоб зайняти своє місце на поличці та урізноманітнити ігровий досвід.
Грайте у задоволення і з захопленням та максимальним зануренням, удачі на вашому шляху!
Ответить
Зіграв першу партію і можу сказати що гра просто чудова й трохи божевільна🙂. Та в мене виникло одне питання, стосовно карти розладу "повторювана травма", там сказано " візьміть останню карту міфу без символу виклику, яку витягнув будь-який гравець, покладіть біля цієї карти та зберігайте, поки її не затасують." Цей процес відбувається не тільки підчас спалахів божевілля а й в будь-який інший момент? Чи потрібно кожного разу заміняти карту міфу як тільки витягнуть іншу без символу виклику? І чи затасовують її разом з усім актуальним скидом, навіть якщо ти її ще не використав, бо не було спалаху божевілля, чи лиш після твого використання?
Ответить
Дмитро Шелест, дякуємо за ваш відгук, гра й справді незвичайна!

Судячи з правил, механіка така: на початку гри гравець отримує цю карту. Біля неї поки немає карти міфу, оскільки гравці ще поки не тягнули ті карти. Тому якщо власник "повторюваної травми" досягає порогу божевілля, він виліковує все своє потрясіння. Однак, якщо до того часу хтось з гравців зіграє карту міфу без виклику монстра, та карта не йде в скид, а кладеться поруч з "повторюваною травмою" і якщо наступного разу власник цього божевілля досягне порогу божевілля, він розіграє ту карту міфу. Та карта міфу заміняється щоразу, як хтось з гравців витягає карту міфу без виклику.

Тож відповідь: не під час спалахів божевілля, а в будь-який момент, щойно хтось витягне і розіграє карту міфу без виклику.

Така карта затасовується у колоду міфу тоді, коли колоду треба перетасувати після просування Прадавнього. Тоді знов у гравця з'являється нагода при черговому спалаху божевілля вилікувати собі потрясіння.

Якщо звісно до того, хтось не потягне карту міфу без виклику.
Ответить
Дякую за пояснення 🙂. У нас ще виник диспут що робити з картою знахідок, якщо ти не можеш її взяти(не вистачає чогось на оплату) чи не хочеш її брати, чи вилучається вона з гри, чи повертається назад в колоду?
Ответить
Дмитро Шелест, якщо карту можна не брати, вона потрапляє у скид, і коли у колоді закінчуються карти, то скид перемішується та утворюється нова колода знахідок.
Ответить
Довго чекали нашу гру і ось вона вже у нас.
Зігравши кілька партій, з різною кількістю гравців та з різним результатом, настав час писати відгук.

Чудово деталізована і стилізована гра. Як для фаната творчості Лавкрафта так і для людей які не в курсі хто це такий, всім сподобалась динаміка і безвихідьність напруженої сутички з прадавнім злом.
Правила зрозумілі та прості, друга партія гралась легше.
Достатньо висока реіграбельність за рахунок можливих комбінацій епізодів і прадавніх, і зміни дослідників.
Оцінка 5/5.
Чекаємо допи та 2й сезон.
Дякуємо Лордам та Ігромагу
Ответить
Борис Гладун, дякуємо за ваш відгук та високу оцінку :)
Грайте у задоволення, цікавих рішень та комбінацій, незабутніх емоцій і вражень!
Ответить
Доброго дня, чи є інформація коли буде гра?
Ответить
Кокушкін Владислав Максимович, наразі видавець орієнтує на наступний тиждень, за гарними прогнозами має бути до 10 лютого.
Ответить
Доброго, а чи чутно коли чекати на гру?
Ответить
Дмитро Шелест, на сайті інформація актуальна, поки що - так і очікуємо у січні, наразі видавець ніяких анонсів не давав.
Ответить
Еще 2 комментария
Новый отзыв или комментарий
Войти с помощью
Оцените товар
Отправить
4 199 грн
К сравнению
Войдите на сайт чтобы
добавить товар в список желаний
%
Войти для отображения накопительной скидки
Быстрый заказ
Характеристики
Аксессуары Протектори 57.5x89 - для 76 карт
Протектори 70х120 - для 90 карт
Возраст 13-15 лет и старше
Количество игроков 1-5
Время партии 90-120 минут
Язык украинский
Жанр Приключения, Фэнтези
Тематика Ужасы Лавкрафта, Жизнь людей, Сказочные существа, Фэнтези
Механика Action Points, Cooperative Game, Dice Rolling, Scenario / Mission / Campaign Game, Solo / Solitaire Game, Variable Player Powers
Категория Fantasy, Fighting, Horror, Miniatures, Novel-based
Автор Eric M. Lang, Rob Daviau
Художник Adrian Smith, Edgar Skomorowski, Karl Kopinski, Nicolas Fructus, Richard Wright, Thierry Masson
Бренд Игромаг
Теорія гри
BoardGameGeek
Состав 17 двобічних тайлів
Планшет сценарію
12 карт божевілля
3 базові кубики
5 бонусних кубиків
5 кольорових підставок
30 маркерів щупалець
49 жетонів
6 коробок епізодів
10 дослідників
10 планшетів дослідників
10 мініатюр культистів
18 мініатюр монстрів
Правила Коробка прадавнього - Ктулху:
- Мініатюра «Зоряний Виплодок»
- Мініатюра «Ктулху»
- 9 жетонів Рльєха
- 8 карт міфу
- Карта прислужників
- 4 карти втілення Прадавнього Коробка прадавнього - Хастур:
- 4 мініатюри «послідовник Хастура»
- Мініатюра «Хастур»
- 12 жетонів жовтого знаку
- 8 карт міфу
- Карта прислужників
- 4 карти втілення Прадавнього
Файлы

 Самовывоз из магазина г. Винница, пр. Юности 8а, оф. 1;

 Доставка курьером по Виннице - от 70 грн.;

 Нова пошта - от 70 грн.;

 УкрПошта.

При заказе от 2 000 грн. доставка по Украине за наш счет!

Подробнее о доставке

 Наличными при получении;

Картой VISA/MasterCard в Рrivat24, LiqPay;

Через кассу или терминал самообслуживания "Приватбанк",

 Безналичный расчет.

 

Наверх