Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Настільна гра Gorilla Marketing

В наявності
Артикул: ROX_1

Як же важко бути директором рекламного агентства… Часом доводиться працювати з повними ідіотами. Вони не роблять того, що потрібно, завалюючи дедлайн за дедлайном. Як так можна, ви ж маєте бути професіоналами! Рано чи пізно директор їх, напевне, звільнить і найме когось нового. Ви не повірите, але так і сталося в одному рекламному агентстві. Зі словами "Я можу замінити вас, ідіотів, горилами, і від цього результати стануть тільки кращими" він звільнив усіх своїх працівників. Що сталося далі? Він дійсно найняв горил до себе на роботу. До речі, ці великі примати ‒ це ви, хто працюватиме в рекламному агентстві в настільній грі Gorilla Marketing. Пам'ятайте, що від вас очікують якнайкращий результат, інакше знову доведеться повертатися у джунглі…

Команда професіоналів працює за банани

Gorilla Marketing ‒ це настільна гра для веселих компаній, у якій ви будете придумувати кумедні назви для різноманітних компаній, а також слогани для них. Очевидно, що від вас не чекають серйозних варіантів ‒ включіть всю свою горилячу фантазію та придумуйте найбезглуздіші та найвеселіші варіанти.

У вашій компанії є місце від трьох до восьми приматів. Кожен отримує блокнотик і маркер, який потім можна буде стерти. Для початку оберіть тему, в якій відбуватиметься гра: кіно, продукти, компанії, курси в коледжі, гурти чи фургони з їжею. Витягніть із мішка кубик, щоби визначити, яка саме категорія вам буде доступна. Запишіть її у своєму блокноті, після чого передайте його сусіду зліва. Так починається сама гра.

Всього є 8 кубиків із літерами, які ви кидатимете кожного разу. Зазвичай, їх буде до 4. Це літери, які потрібно використати у вашій назві чи у вашому слогані. Підходьте до завдання максимально креативно, адже потім його оцінюватимуть незалежні судді (інші горили). Ці спроби вигадати кумедні слогани та назви тривають, поки ваш блокнот не повернеться до вас. Тоді активний гравець знову ж таки за допомогою кубиків визначає одну номінацію, за якою можна нагородити варіанти у своєму блокноті (ви ж у ньому нічого не писали). Оплата праці у вас, звісно, мавп'яча ‒ приймаєте премію бананами. Зберіть їх більше всіх, щоби бути просто щасливим.

Із приматів можуть вийти непогані маркетологи

Все, що відбувається в настільній грі Gorilla Marketing – це чисте безумство. Але яке ж воно веселе! Кожен гравець може відірватися на повну, придумуючи кумедний слоган для стоматології чи чергового фільму жахів.

Бірюзовим по рожевому ‒ не менш весела гра для компаній, де ви будете продовжувати фрази кумедними закінченнями. Сюжетних поворотів на вас чекає дуже багато, а сміятися будуть усі!

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
1 240 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Характеристики
Вік 7-8 років і більше
Кількість гравців 3 і більше
Час партії 30 хвилин
Мова англійська
Жанр Веселі, Вікторина, Дуельні, Казуальні (прості і швидкі), Логічне мислення, Прості правила, Рольові, Творчі, Уява, фантазія
Тематика Життя людей, Розваги, відпочинок, Слова та числа, Сучасний світ
Механіка Dice Rolling
Категорія Humor, Party Game, Word Game
Автор Adam Wyse
Художник Andrew Bosley, Guilherme Petreca
Бренд Roxley
Теорія гри
BoardGameGeek
Файли

 Самовивіз (Вінниця) — пр. Юності 8а, оф. 1;

 Кур'єром до дверей по Вінниці — від 70 грн.;

 "Новою поштою" по Україні — від 60 грн.;

 УкрПоштою.

При замовленні від 2 000 грн. доставка по Україні за наш рахунок!

Більше інформації про доставку

 Готівкою при отриманні;

Карткою VISA/MasterCard в Рrivat24, LiqPay;

Через касу або термінал самообслуговування "Приватбанк"

 Безготівковий розрахунок.

Вгору