Кількість
|
Вартість
|
||
|
Нове видання настільної гри «Каркассон: Мисливці та збирачі» має стильний сучасний дизайн і улюблені механіки класичного Каркассона, який адаптувався до дикої атмосфери первісного світу. Тепер квадрат місцевості це не просто частина карти, але і активний елемент взаємодії у вигляді пасток і знань шамана. Стародавній світ поспішає випробувати вас на міцність!
В "Каркассоне" дії гравців доволі прості. У свій хід гравець повинен взяти картонний квадрат з ділянкою ландшафту і викласти його на стіл до вже викладених квадратів за принципом доміно. Новий квадрат повинен продовжувати вже існуючу картину світу.
Коли завдяки розміщенню квадрата на столі виникає новий об'єкт (наприклад, дорога відходить в сторону від перехрестя), гравець, який виклав цей квадрат, може застовпити цей об'єкт за собою. Для цього він повинен взяти одну дерев'яну фігурку зі свого резерву і поставити її на квадрат. Тепер в його інтересах розвинути і завершити цей об'єкт (тобто, в нашому прикладі, замкнути дорогу наступним перехрестям).
Розвивати об'єкти слід, дотримуючись дуже обережним: якщо гравець не завершить цей об'єкт до кінця гри, він не отримає за нього нічого. По завершенні, гравець знімає свого чоловічка з об'єкта і отримує певну кількість очок.