Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Настільна гра Кемет: Кров і пісок (Kemet: Blood and Sand)

В наявності
Артикул: GKCH019KT

Коли боги змагаються за владу – здригається небо, та коли за владу змагаються боги Єгипту - місця немає навіть на землі! Адже представники войовничого пантеону не жаліють людських життів, аби стати наймогутнішим та найшанованішим богом по обидві сторони Нілу!

Саме роль одного із могутніх богів Єгипту ви зможете взяти на себе у стратегічній грі Кемет: Кров і пісок. Кемет - це дуже тісний контроль територій, у якому від двох до п’яти гравців будуть змагатися за віру підданих, хай на це і піде не одне людське життя!

Які особливості у грі?

Контролі територій, як жанр, мають на меті одне - захопити ключові точки. А от у способах досягнення цієї мети і ховається основна цікавинка гри! Адже під час кожної з партій у Кемет гравці обирають кілька планшетів могутності, кожен з яких дарує воїнам унікальні переваги.
Знаючи любов богів до монументальності та слави – зовсім не дивно, що чим вищу піраміду контролює гравець, тим могутнішу допомогу зможе надати бог: нехай то швидкість армій у поході, лють військ під час битви, або могутні міфічні істоти, які сіють паніку серед рядів супротивника! Проте не треба комплексувати через висоту піраміди, умілий воїн може перемагати битви і з пірамідою середнього розміру…

У межах вічності золото - це прах, а справжній скарб - це віра та молитви підданих! Тому у грі очки молитви і використовуються як ресурс для найму нових послідовників чи розіграшу чудес.

Бій!

Коли основною метою гри є захоплення земель, то процес бою повинен бути захоплюючим! Окрім звичайних показників атаки та захисту армії кожен із суперників у сутичці має право звернутися до свого бога і розіграти карту його допомоги. Також треба звертати увагу на постійні модифікатори армії, які були отримані від жетонів могутності. А головне: чим більше досвіду має армія, чим більше битв пройшли бійці, тим вищим буде рівень їх майстерності, що часто впливає на результат сутички при рівних інших показниках.

Перемога

Аби стати найславетнішим серед богів вам потрібно, ніколи не повірите, слава! (так як у хоробрих хоробрість, у мужніх - мужність, у славетних - слава, а у логічних, відповідно, логіка). І як тільки на початку свого ходу гравець матиме 9 очок слави, отриманих за битви, контроль пірамід або храмів, - він одразу стає головним богом пантеону! Поки що… Адже реванш не за горами)

Тож, якщо вам подобаються ігри на контроль територій із десятками мініатюр, різноманітні партії за рахунок неочікуваного впливу божественних сил та завзята конкуренція між гравцями, – мерщій додавайте гру Кемет: Кров і пісок у свою колекцію та піднімайте в бій армію вірних послідовників, аби довести, що Бастет - це не тільки мила і пухнаста кицька, а ще й сувора та владна богиня!

Якщо тема стародавнього Єгипту вас не захоплює, проте все ще є бажання поборотися за території серед піщаних барханів, зверніть увагу на стратегію Дюна. Гра про війну та дипломатію, яка є гідним послідовником однієї із кращих ігор у всесвіті Френка Герберта.

Якщо не помиляюсь, мій перший відгук по настільну гру🙂. Куплена вже давно, але зіграти вдалось лиш учора і сміливо можу сказати що гра ну дуже ФАЙНА. Далі по порядку:
По перше гарне оформлення, прінти, органайзер - тут все на висоті
По друге це захоплююча гра на контроль територій з варіативністю дій і стратегій та повним зануренням у події.
А тепер трохи з мінусів, чи скоріше "нюансів"... начебто і правила прочитав і відео подивився, а не можу сказати що одразу зрозумів як грати, розуміння почало приходити тільки в процесі, але потім вже починаєш розуміти структуру ходів і все стає на свої місця, все не таке страшне як здавалося коли читав🙂. Тому якщо хтось злякався читаючи правила, то почніть грати і все прийде. Хоча деякі питання по правилам таки залишились:
Чи мають значення намальовані ворота в містах, чи вони просто для краси і входити/штурмувати місто можна з будь-якого боку?
Додаткові жетони дій (срібні і золоті) використовуються разом зі звичайними за одну дію( тобто званий+ срібний + золотий і то все за однин раз, типу одночасно і помолився, і найняв і в атаку пішов) чи використовуються окремо як шоста, сьома чи навіть восьма дія?
Буду вдячний якщо мені пояснять ці моменти.
Відповісти
Дмитро Шелест, дякуємо за ваш відгук, радіємо, що гра стала до вподоби і виправдала ваші сподівання.
Щодо запитань:
1. Ви висловили вірну здогадку - намальовані ворота в містах просто для краси.
2. Додаткові жетони дій можна розігрувати одночасно з жетонами дій свого кольору. Гравці самі вирішують, у якому порядку розігрувати вибрані дії, але кожну дію потрібно повністю завершити до того, як розігрувати наступну.

Сподіваємося, змогли вам допомогти.
Бажаємо вам незабутніх партій та яскравих емоцій!
Відповісти
Для повного розуміння, я за одну свою дію (за один раз) використовую одразу і звичайну фішку дії і, наприклад, дві срібних, головне щоб по черзі?
Відповісти
Дмитро Шелест, саме так :)
Відповісти
Дякую, і останнє...одночасно зі своєю звичайною фішкою це обов'язкова умова, чи це за бажанням і я можу залишити срібні фішки на шосту, чи там сьому дію і використати їх самостійно?
Відповісти
Дмитро Шелест, за бажанням.
В правилах написано:

Правило рівноваги
Наприкінці фази дня кожен гравець повинен мати принаймні 1 жетон дії на кожному рівні піраміди, зображеної на його особистому планшеті.

Срібні й золоті жетони дій
Ці жетони дають гравцям додаткові дії. Їх можна розігрувати одночасно з жетонами дій свого кольору. Гравці самі вирішують, у якому порядку розігруватимуть вибрані дії, але кожну дію потрібно повністю завершити до того, як розігрувати наступну.

Срібний жетон дії:
Цей жетон дії гравець може розмістити на будь-якій вільній комірці дії на особистому планшеті.

Золотий жетон дії:
Цей жетон дії можна розмістити лише на золотій комірці дії на верхівці піраміди (не для звичайних або срібних жетонів), зображеної на особистому планшеті. Гравець може купити кілька плиток могутності, що дозволяють використовувати золотий жетон дії. Однак протягом раунду гравець може розіграти лише 1 золотий жетон.
Відповісти
Компоненты отличные. Миниатюры, карты, поле, пирамиды - очень атмосферно. Нужно время чтобы привыкнуть к значкам на картах и тайлах, но в целом игра не сложная.
Единственный что огорчило - органайзер (в коробке, стандартный) пришёл поврежденный, при этом сама коробка целая... Очень жаль, тк сам органайзер сделан удобно, и учтено место под дополнения.
Відповісти
Константин Задонцев, дякуємо за відгук, радіємо, що гра прийшлася до душі.
Справді дуже шкода щодо ситуації з органайзером, та спробуємо щось зробити. Надішліть, будь ласка, нам листа на пошту з описом ситуації і фото пошкоджень, аби ми звернулися до видавця щодо можливості заміни. Сподіватимемося, що все вирішиться якнайкраще.
Відповісти
Цікава гра з доволі простими правилами та з дуже тісним та агресивним ігроладом.
Не рекомендую занадто чутливим гравцям, які шаленіють від поразок у битвах.
До речі цій грі рекомендована більша кількість учасників - чим більше, тим тісніше та цікавіше.
На двох можна грати, але для таких випадків є ігри на контроль території і цікавіші (наприклад Inis та Ankh).
Єдина претензія: якість дрібних мініатюр - трапляються погнуті елементи.

Відповісти
Дмитро Поправка, дякуємо за ваш відгук, гра дійсно з тісною взаємодією, тож конфліктність і штовханина неминуча, і чим більше гравців, тим активніше і цікавіше. Погоджуємося, що для дуельного формату гра непоганий варіант, та є й більш захоплюючі формати ;)
Стосовно якості дрібних мініатюр, на жаль, нерівності мілких елементів і деталей іноді справді мають місце. З порад та досвіду, яким діляться наші клієнти, - це легко виправляється шляхом впливу температури.
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
3 350 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Характеристики
Аксесуари Протектори 45x68 - для 38 карт
Протектори 63.5x88 - для 42 карт
Вік 13-15 років і більше
Кількість гравців 2-5
Час партії 90 хвилин
Мова російська, українська, мовонезалежна
Жанр Варгейми, Логічне мислення, Стратегічні, Фентезі
Тематика Бої та битви, Життя людей, Казкові істоти, Наука і технології, Подорожі і відкриття, Стародавній світ, Фентезі, Чари і магія
Механіка Action Points, Area Majority / Influence, Area Movement, Card Drafting, Card Play Conflict Resolution, Hand Management
Категорія Ancient, Fighting, Mythology, Wargame
Автор Guillaume Montiage, Jacques Bariot
Художник Arnaud Boudoiron, Pierre Santamaria
Бренд Geekach Games
Теорія гри
BoardGameGeek
Склад 1 ігрове поле
64 плитки могутності (рубінові, сапфірові, алмазні та оніксові)
10 фігурок істот
6 фігурок найманців
38 карт допомоги богів
2 особливі бойові карти
1 планшет для підрахунку очок слави та визначення порядку ходів
80 жетонів очок слави
20 жетонів ветеранів
5 жетонів статуй
2 накладки бурі
5 срібних жетонів дій
5 золотих жетонів дій
5 пам'яток гравців
60 фігурок воїнів
25 жетонів дій
5 особистих планшетів
5 маркерів молитви
5 маркерів порядку ходу
40 бойових карт
15 пірамід (кожна з трьох елементів)
20 верхівок пірамід 4-х кольорів
20 жетонів купівлі плиток могутності в 4 кольорах
Книга правил

 Самовивіз (Вінниця) — пр. Юності 8а, оф. 1;

 Кур'єром до дверей по Вінниці — від 70 грн.;

 "Новою поштою" по Україні — від 60 грн.;

 УкрПоштою.

При замовленні від 2 000 грн. доставка по Україні за наш рахунок!

Більше інформації про доставку

 Готівкою при отриманні;

Карткою VISA/MasterCard в Рrivat24, LiqPay;

Через касу або термінал самообслуговування "Приватбанк"

 Безготівковий розрахунок.

Вгору