Блог - це завжди спілкування, корисний контент на певну тематику, що різносторонньо освітлює питання. Перші блоги почалися як онлайн-щоденники в другій половині 1990-х років. Люди щодня розміщували інформацію про своє життя і ділилися думками. Сьогодні існує вже понад 440 мільйонів блогів, і кожен день в блогосферу потрапляє все більше і більше. 

Блоги стали більше, ніж онлайн-щоденники, а популярні блогери впливають на політику і бізнес, з'явилося поняття "лідери думок". Тематичні блоги підвищують оптимізацію пошукової системи, зміцнюють відносини і являються одним з найвдаліших інструментів для комунікації з поточними і потенційними клієнтами.

Саме тому, у нашому блозі можна знайти різноманітну інформацію про конкретні ігри, напрямки, події у світі настільних ігор, новинки та плани щодо локалізації ігор, тематичні добірки, ТОПи ігор до свят, рекомендації щодо використання ігор у процесі навчання, роботи психологів і не тільки, поради щодо вибору настільних ігор і подарунків, а тепер - ще й трохи більше про нас і роботу магазину, яка залишається "за кадром". Як ми починали, які приймали рішення, як будували і виконували плани, що і як робили, щоб бути там, де ми є сьогодні.

Вибір ніші. Ми з чоловіком захоплюємося настільними іграми, багато грали й граємо з дітьми, часто допомагали знайомим з вибором настолок і, в результаті, вирішили перетворити хобі на бізнес. 

       

В Україні тільки розвивається культура гри в настільні ігри, тому багато хто недооцінює їх потенціал і можливості. Відповідно, асортимент настільних ігор, представлений у дитячих магазинах, лише на 15-20% збігається зі спеціалізованими, такими, як наш. Наприклад, в Німеччині, яка вважається однією з найбільш граючих країн світу, в ігротеці кожної сім'ї в середньому шість настільних ігор, а в Україні поки що навіть однієї немає. Але наш ринок дуже динамічно розвивається, з'являються свої авторські гри, локалізуються всесвітні хіти.

Конкуренція. Ще на старті ми визначили для себе формат — стати спеціалізованим магазином настільних ігор, яких у Києві не так вже й багато. Наша особливість у тому, що за допомогою консультацій ми відкриваємо початківцям світ настільних ігор, можливості нового формату відпочинку, взаємодії та саморозвитку. А для досвічених гравців, що мають за плечима не один десяток партій у різноманітні настільні ігри, ми пропонуємо максимально широкий ассортимент новинок, доповнень та різноманітних аксесуарів, кращі ціни та швидку доставку.

Своїми конкурентами ми вважаємо комп'ютерні ігри та гаджети. Вони максимально повно і нещадно поглинають час, думки і емоції людей, зводячи комунікацію до мови емоджі. Всіх же, хто продає настільні ігри, ми вважаємо колегами по цеху.

     

Пошук постачальників проходив по-різному: гуглили, відвідували виставки Made in Ukraine, Baby Expo, фотографували в магазинах іграшок наклейки на коробках, в пошуках імпортера, шукали в соцмережах. Зараз невеликі видавництва вже самі звертаються до нас, пропонуючи свою продукцію. 

Створення контенту. Коли товарів було мало і ми тільки починали, ми створювали багато контенту самостійно, в пік сезону, коли асортимент дуже швидко зростав і росли продажі, робити це - дуже важко фізично. Доводилося користуватися готовим (тим, що надають постачальники, імпортери, виробники), але це не завжди легко і якісно.

Зараз ми знову повернулися до самостійного створення контенту, стали робити більше статей в блог і оглядів на ігри в соцмережах. У нас є контент-план, багато цікавих ідей та корисностей. Та навіть коли встигаєш зробити публікацію про новинки і надходження товару, буває, клієнти журяться, що вчасно не побачили, дзвонять чи приходять, а потрібний товар за день-два розкупили. 

        

Настільні ігри — один з найефективніших способів комунікації для всіх і кожного: чоловіків і жінок, одружених пар, батьків і дітей, підлітків, друзів, колег і навіть незнайомих людей. Наша місія — поширювати культуру настільних ігор в Україні. Кожна партія — це як маленьке життя, в якому ти можеш зрозуміти свої почуття, побувати там, де ніколи не був, приймати найсміливіші рішення, а також відчути, як проявляють свої емоції близькі люди.

 

На жаль, у нас недооцінюють можливості використання настільних ігор у шкільному процесі навчання. Адже їх сміливо можна використовувати для вивчення математики, біології та хімії, наприклад, таблиці Менделєєва, історії, географії, іноземних мов і багато чого іншого.

Близько 70% відвідувачів магазину не знайомі з сучасною різноманітністю ігор і часто перше, що запитують — про «Монополію»«Дженгу» та «Лото». Наша реклама говорить користувачам:

«Не страшно, якщо ви не розбираєтеся в іграх. Телефонуйте, приходьте, 

ми підкажемо і допоможемо».

     

Колаборації. Ми співпрацюємо з приватними школами та деякими освітніми проектами, такими як KIdIT. Почали працювати з Національним QUIZ, який проводить тематичні ігри в різних містах. Десь ми надаємо призовий фонд взамін на наше лого, рекламу та флаєри на локації. Десь проводимо презентації та майстер-класи для батьків та дітей, розповідаючи їм про користь і різноманітність ігор.

     

Відкриття шоуруму. У жовтні 2019 року ми відкрили свій шоурум.

По-перше, клієнти хотіли мати можливість отримати якісну консультацію, придбати товар на місці, іноді самостійно вивчити і порівняти пропозиції, тримаючи кілька коробок ігор в руках. По-друге, ми хотіли дати клієнтам можливість отримати задоволення від процесу покупки. Крім того, багато клієнтів не готові чекати доставку товару Новою Поштою і навіть кур'єром, тому вибирають опцію самовивозу.

                   

Плани на майбутнє: зараз ми стрімко розвиваємося. Основне завдання на найближчий час — це робота з асортиментом і складом. А далі варіантів багато: ще кілька роздрібних магазинів, локалізація зарубіжних ігор, випуск ігор наших авторів тощо.

            

Поради новачкам: у бізнесі головне — не боятися і любити те, що робиш. Саме завдяки цьому не відчуваєш моральної втоми, навіть якщо ти мама двох дітей, дружина і господиня (побутові питання ніхто не відміняв). Нелюбов до бізнесу видно відразу. 

Якщо справа подобається, хочеться робити більше, краще і швидше.

Кому цікаво більш детально, пропонуємо прочитати інтерв'ю з власницею нашого інтернет-магазину настільних ігор "Lord of Boards" Козумляк Вікторією - "Важливо з'ясувати потребу клієнта і допомогти йому".