Кількість
|
Вартість
|
||
|
Людство навіть не здогадується, що сотні років не вони вирішували свою долю. Поруч із ними завжди існували древні істоти, які направляли історію в потрібне їм русло. Це вампіри, про яких у нас лише ходили легенди. Та й між ними існує боротьба – кожен клан намагається самостійно вершити долі в настільній грі Вампіри: Маскарад. Спадщина. Тепер настала ц ваша черга прожити ці сотні років, протягом яких на вас чекає чимало вагомих подій.
Історія могла піти зовсім інакше
Вампіри: Маскарад. Спадщина – це настілка у всесвіті однієї з найпопулярніших рольових ігор у світі. Історія серії розпочалася ще наприкінці минулого століття, а з часом перекочувала і на комп’ютери. У цій же настілці учасники намагатимуться досягти переваги в різних подіях, заробляючи переможні бали.
Отож, ласкаво просимо до Світу Темряви. Саме тут і мешкають ваші клани, які протягом семисот років намагатимуться досягти своїх цілей. Розпочнеться все з 1300-х років, а завершиться на межі тисячоліть. Це все відбудеться не за одну партію – механіка “спадщини” дозволятиме грати знову і знову, але умови постійно будуть змінюватися. Так кожна подія та кожне рішення у грі вестимуть до нових наслідків, а чимало ігрових компонентів відкриватимуться лише на шляху проходження. До того ж важливо сказати, що від партії до партії гравці мінятимуться кланами. Переможці минулої гри можуть легко перейти найбільшим невдахам і навпаки. Оскільки колоди покращуються, то цей момент стає надзвичайно важливим.
Хроніка – це один із найважливіших компонентів гри. Ця книжечка даватиме вам інформацію про кожну нову партію: підготовка, цілі й інше. Декілька особливих карток і листи з наклейками будуть поступово покращувати ваші колоди, а також загальну, що, звичайно ж, робитиме гру в рази цікавішою.
Незважаючи на всю гору компонентів, сам ігровий процес доволі простий. Гравці протягом партії розбудовуватимуть свій клан, набираючи нових персонажів. Спочатку це будуть прості смертні, але колись вони можуть стати вампірами. Кожен із них дає шанс просуватися по треках на полях бойових дій, а також володіє символами для розіграшу інтриг.
Партія завершується наприкінці 8, 9 чи 10 раунду, що залежить від складу гравців. Підраховуються очки за купу різних аспектів, а також перевіряється виконання цілей. Так учасники отримуватимуть особливі картки, які даватимуть круті бонуси. А сама кампанія завершиться після 7 партій, де й визначиться переможець.
Всім управляють вампіри
Настільна гра Вампіри: Маскарад. Спадщина спершу видається масивною та складною. Але після прочитань правил доволі легко розбираєшся в ігровому процесі, який одразу ж захоплює. Навіть можна ту ж саму кампанію пройти декілька разів, адже з кожним персонажі в колодах ставатимуть усе крутіші. Та й шляхів розвитку історії є чимало.
Зловісна гавань – гра, яка для багатьох змінила уявлення про механіку “спадщини”. Прокачуйте персонажів, отримуйте нові властивості та змінюйте світ, у якому ваші герої досліджують підземелля, крипти й інші локації. А разом із тим на вас чекає ще декілька унікальних неперевершених механік.