Довжина хвилі (Wavelength) – захоплююча і весела гра, яка підійде як для цікавого вечора з кількома друзями, так и для великих компаній. Учасникам випаде шанс на деякий час перетворитися на телепатів і спробувати прочитати думки один одного. Приготуйтеся до неймовірної подорожі, в процесі якої вам доведеться знайти відповіді на безліч питань про життя і всесвіт.
Гра має прості правила, які легко освоїти протягом короткого періоду часу. Початківцям у настільних іграх допоможе зручний органайзер, який зробить підготовку до майбутнього ігрового процесу неймовірно швидкою.
Час читати думки
У комплекті з грою є все необхідне для захоплюючого протистояння двох команд, в тому числі, це унікальний механізм для читання думок і понад 120 двосторонніх карток, а спеціальні маркери допоможуть під час підрахунку очок. Брати участь у партії можуть від 2 до 12 осіб і навіть більше, але навіть мінімальна кількість гравців обіцяє не менш захоплююче протистояння.
На початку партії учасникам необхідно розділитись на дві команди, які ходитимуть по черзі. Кожного раунду один із гравців у команді виступатиме в ролі телепата. Тільки йому відомо, де на циферблаті розташоване спеціальна риска, а від решти учасників циферблат заховано за ширмою. Їхнє головне завдання – максимально наблизити стрілку на циферблаті до потрібного положення.
Ігровий процес поділено на кілька основних фаз:
-
Фаза телепат. Учасник команди бере картку і для всіх читає написане на ній. Після цього він надає членам своєї команди підказку щодо того, де розташований центр кольорової зони. На картках зазвичай є два протилежні слова, наприклад, «Холодне» і «Гаряче». Телепат може використовувати слово «Кава», тому що її найчастіше п’ють теплою.
-
Фаза команди. На цьому етапі учасники обговорюють отриману підказку і разом приймають рішення, куди перемістити стрілку. При цьому цифри чи відсотки називати не можна, а посунути стрілку має право будь-який учасник команди.
-
Фаза ліворуч/праворуч. Супротивники під час ходу активної команди теж намагаються відгадати розташування потрібної кольорової зони. Маркер вгадування розміщується ліворуч або праворуч від картки.
Нехай переможуть найсильніші!
Момент відкриття ширми є найбільш емоційним: він супроводжується тріумфуючими криками, розчарованими зітханнями або сміхом. Залежно від розташування стрілки, командам нараховуються очки. Активні гравці можуть заробити від 2 до 4 очок, супротивники – 1 очко, якщо центр кольорової зони опинився на потрібній стороні від стрілки.
Боротьба триває допоки одна з команд не набере 10 і більше очок. Якщо ж раптом стається нічия, то гравці одержують ще по одному ходу. На кожному етапі телепат змінюється, тому у кожного буде можливість оцінити свої екстрасенсорні здібності. Величезна кількість карток не дозволяє грі набриднути навіть після безлічі раундів.
Хоча сама гра неймовірно проста, вона створює простір для гарячих суперечок, бурхливих обговорень, безлічі асоціацій і навіть магії. Механіка «Колесо» додає ігровому процесу особливої атмосфери, дозволяючи весело і атмосферно провести час у приємній компанії.