Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Настільна гра Anachrony: Essential Edition (Анахронність: Основне Видання)

Немає в наявності
Артикул: AN08

Анахронічність (Anachrony) : врятувати минуле в майбутньому

Постапокаліптична Земля увійшла до 26-го століття повністю зміненою внаслідок нез'ясовного вибуху. Уціліли не усі, і просто так здаватися ті, що вижили не мають наміру, тому створили свої відособлені ідеологічні групи, що іменуються Шляхами. Не сидять склавши руки учені, інженери і генії, а їх відкриття роблять новий прорив у науці і долі людства в цілому. Грань між минулим і майбутнім виявилася настільки тонкою, що треба рятувати людство. Чи впораються герої, якими рухає ідея, з поставленою метою?

Чи зможуть вони врятувати минуле і стати гідними лідерами майбутнього?

Відповісти на ці питання можна лише очоливши одну з ідеологій майбутнього і помандрувавши в часі в науково-фантастичній настільній грі Анахронічність або Anachrony - економічній стратегії, ґрунтованій на механіці розміщення робітників.

Анахронічність (Anachrony) : вибери істинний Шлях і отримай екзокостюми командерів

У настільній грі Анахронічність вам належить виступити в ролі лідера одного зі Шляхів : Матріархом Зайдою в її шляху Гармонія з метою відтворення рівноваги між природою і людством; Капітаном Вульфом у просуванні шляху Перевага за допомогою чіткої ієрархічної системи і строгого порядку; Бібліотекарем Корнелою на шляху Прогресу, обравши для досягнення досконалості і домінування науку; Пастирем Каратакусом в проповідуванні шляху Порятунок із зумовленою долею і всемогутнім богом.

Мета кожного проводиря Шляху - провести ґрунтовну підготовку до прийдешнього падіння щонайпотужнішого астероїда і створити життєздатні умови в майбутньому для свого народу, долаючи при цьому інші Шляхи в прагненні до домінування над людством.

Саме для зручності досягнення глобальної мети і збільшення можливостей лідерів і їх команд в комплект із базовою грою входять усі доступні розширення і доповнення.

Спеціально для одинаків доступне розширення Хронобот. А розширення Судний день дає можливість лідерам Шляхів тримати в руках долю людства завдяки нехитрим експериментам.

Доповнення Екзокостюми командерів вносить у гру 30 пластикових мініатюр екзокостюмів із пазами для розміщення усередині них жетонів працівників.

Окрім мініатюр гра доповнюється розширенням Варти Всесвітньої Ради з екзокостюмами вартою і Першопроходці Нової Землі, за допомогою якого можна поліпшити отримані екзокостюми і відправитися в пригоди.

Уявіть собі - базова гра 4 розширення 1 доповнення в одній коробці вагою 5, 5 кілограмів і ви на істинному Шляху! Найповніше видання настільної гри Анахронічність перенесе вас у науково-фантастичний світ з безмежними можливостями.

Розкол постапокаліптичного світу або злиття сил заради відвертання катастрофи?

Особисті переваги в Шляхах дотримання мети і їх лідери обрані. У кожного Шляху є своя атрибутика. Залежно від обраного Шляху планшети гравців дають їм особливі можливості і можуть використовуватися у двох режимах. Також гравці отримують стартовий набір, що складається з однакової кількості екзокостюмів, жетонів розриву, маркерів шляху, подорожей у часі і морального духу, ресурсів, води, енергоядер і так далі

Раунд у грі - це ера хронології, що триває декілька років. За гру належить прожити від 5 до 7 ер, при цьому їх кількість може варіюватися за бажанням гравців. Перші 4 ери Шляху готуються до катастрофи, а після падіння астероїда борються за першість у світовому пануванні з видозміненими правилами.

Поетапність раундів зв'язує минуле, сьогодення і майбутнє, а в цілому гра Анахронічність будується на трьох концепціях: заряджанні і використанні екзокостюмів, виконанні працівниками дій і подорожах в часі.

На етапі підготовки відкриваються нові будівлі, розміщуються ресурси і працівники. У етап парадоксів герої долають наслідки своєї подорожі в часі, для чого кидають кубик. Етап заряджання дає можливість зарядити екзокостюми для подальшого виконання дій. Потрапляючи в етап викривлення часу для гравців відкривається можливість отримати активи з майбутнього. Етап дій триває до тих пір, поки кожен не спасує.

 

 

За цей час працівники кожного зі Шляху залежно від своєї спеціалізації повинні принести максимум користі для своєї ідеологічної течії. Наприклад, вони можуть будувати будівлі, добувати ресурси, торгувати, проводити дослідження і навіть подорожувати в часі. У етап закінчення ери працівників необхідно повернути з осередків дій і перейти в наступну еру або ж зустріти падіння астероїда.

Під час падіння астероїда починається руйнування столиці Шляху і відбувається евакуація жителів, і саме у цей момент героям відкривається можливість кинути останні сили на зміцнення свого впливу в майбутньому.

Закінчення гри настає після того, як був перевернутий останній жетон столиці, що руйнується, або ж після проходження сьомої ери. Переможець визначається шляхом підсумкового підрахунку переможних балів.

Анахронічність: реалії фантастики

Завдяки можливості наукових відкриттів, подорожей у часі, загадковій речовині із складу астероїда нейтронний і широкому спектру дій, що проводяться, настільна гра Анахронічність є науково-фантастичною стратегією з різноманіттям тактичних комбінацій. Правила гри багато варіативні, що робить Анахронічність реіграбельною.

Анахронічність визнана гравцями у всьому світі оцінкою 8.1 балів і входить у топ-100 рейтингу кращих ігор і стратегій за версією BoardGameGeek.

Купити настільну гру Анахронічність варто любителям наукової фантастики з глибоким стратегічним сенсом. А досягти повного світового панування у фантастичних світах можна з настільними іграми Терраформування Марса і Ейфорія.

 

Чесно кажучи, придбав цю гру не знаючи про неї практично нічого. Я просто чув що тут є механіка подорожей у часі, яка завжди інтригує.
Що можу сказати...
Ця гра, з одного боку, звичайний представник євро з розміщенням робітників. Посилаєш робітників, робиш дії, покращуєш свій рушій, збираєш ресурси, витрачаєш ресурси. Здавалось би - таких ігр тисячі.
АЛЕ.
З іншого боку ця гра робить те чого я не бачив в жодному іншому євро - ідеально поєднує механіки і тематику.
Правила, як більшість, починаються з невеликого інтро в сетінг. Але цей сетінг не просто описує що і як було до і що треба зробити - він занурює в атмосферу. Всього одна сторінка тексту, але емоцій ніби прочитав якусь новелу Саймака.
З точки боку ігроладу - все у цій грі має тематичне обгрунтування. Робітники - не просто робітники. Вони люди, які теж можуть втомлюватись від роботи і їх потрібно якось мотивувати. Як завжди це з людьми - або батогом, або пряником.
У кожного робітника є робота яка йому подобається і він її робить краще за інших, а є робота яку він терпіти не може. З часом, можливо, вам доведеться пожертвуати робітником, який хоробро в соло піде закривати аномалію, і, нажаль, загине виконуючи свою роботу....
Кожна дія - не просто пішов-зробив, вона ніби частинка історії яку ми створюємо під час гри. Зарядив костюм, посадив у нього робітника, робітник в костюмі пішов через пустелю в шахту де уже добуває ресурси.
І так з усім - лабораторія для видобутку води, пустеля де можна зустріти кочівників і поторгувати з ними, дослідницький центр для наукових відкриттів. Анахроність дає такі емоції взаємодії з грою які я не зустрічав в жодній інші. Ти не просто граєш в гру - ти переживаєш її.
Правила, хоч і досить об'ємні - насправді прості і досить зрозуміло написані, всі дії логічні і послідовні. Карта-підказка дуже допомагає з ходом гри, як і іконографіка з альманахом всіх проектів в кінці правил.
Щодо головного рушія гри - як я і писав, нічого надзвичайно нового. Відправляєте робітників робити дії, здобуваєте ресурси, будуєте проекти щоб можна було робити більше дій, заробляєте бали.
Удар метеорита - як справжній удар метеорита змушує гравців трохи почати панікувати і швиденько збирати
речі, переможні бали і ресурси перед кінцем гри.
Подорожі в часі - здавалось би звичайне кредитування яке ми зустрічали і в інших іграх, але поєднання тематики, випробування удачі з часом-простором на кубах, тематичне обгрунтування... Разом це створює зовсім новий досвід. Тематика подорожей в часі розкривається також і коли ви намагаєтесь самі обгрунтувати свої дії - нащо я з майбутнього відправив собі в минуле води якої у мене і так 20? Тільки щоб в майбутньому я міг відправити цю воду якої у мене точно не буде бракувати собі у минуле і таким чином заробити бали! Big brain move!
Після партії в Анахроність голова буде боліти. Від того що ви будете думати яку дію можнеа було зробити замість іншої. А може потрібно було взяти з майбутнього інший ресурс? А що б було якби я взяв інший проект? Чорт, як же не пощастило з кубом і я отримав два парадокси! В грі маса всього що можна зробити і ніколи немає єдиного правильного рішення і завжди здається що є щось краще що можна зробити.
TLDR: Якщо вам подобається менеджмент ресурсів, розміщення робітників і ви хотіли дуже тематичне євро - Анахроність це маст хев. Якщо ви не хочете страждати дві години - шукайте іншу гру.
А для всіх тих хто таки хоче страждати дві години - придивіться до Anachrony Exosuit Miniature Pack. Essential Edition замість екзокостюмів має картонні гекси, які хоч і виконують свою функцію, але з мініатюрами мехів - гра піднімається на зовсім інший рівень. Ви навіть можете видавати звуки як ваш мех рухається по полю, ніби мала дитина що грається в соладтиків!
Я докупив і Anachrony Exosuit Miniature Pack, і Anachrony: Classic Expansion Pack, і органайзер Folded Space, що і раджу усім хто придбав ЕЕ і кому вона дійсно сподобалась. Мініатюри і додаткові модулі покращують усе те що і так було прекрасно в цій грі.
10\10, відправлю собі водички в минуле ще раз.
Відповісти
Денис Саранчук, щиро дякуємо за ваш час та такий безумно цікавий навіть не відгук, а ціла рецензія-роман! Читали на одному диханні і неначе знову переживали отой солодкий момент знайомства з грою та першу партію...
Гра справді дуже захоплююча і атмосферна, цікава та незвичайна, це саме той ідеальний варіант поєднання різних механік з тематикою, коли відчуття справжні, а подорожі часом розривають усі можливі паттерни поведінки ;) Й справді, тебе постійно переслідують сумніви і відчуття, а може потрібно було оцей ресурс відправити собі в минуле?
Хоча... все як в житті, вибір, сумніви і невідоме ... минуле чи майбутнє ;)

Грайте у задоволення, якравих вражень, незабутніх емоцій та правильних ресурсів у потрібний момент!
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
2 825 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт, щоб
додати товар до списку очікувань

 Самовивіз (Вінниця) — пр. Юності 8а, оф. 1;

 Кур'єром до дверей по Вінниці — від 70 грн.;

 "Новою поштою" по Україні — від 60 грн.;

 УкрПоштою.

При замовленні від 2 000 грн. доставка по Україні за наш рахунок!

Більше інформації про доставку

 Готівкою при отриманні;

Карткою VISA/MasterCard в Рrivat24, LiqPay;

Через касу або термінал самообслуговування "Приватбанк"

 Безготівковий розрахунок.

Вгору