Загальні умови

При здійсненні своєї діяльності ми керуємося виключно нормами чинного законодавства України. 

Згідно чинного законодавства клієнт маєте право повернути чи обміняти товар упродовж 14 днів, не враховуючи день купівлі товару (Закон України «Про захист прав споживачів»).

Повернення чи обмін придбаного у нас товару можна здійснити особисто в нашому магазині (за адресою: м.Вінниця, проспект Юності, 8А, офіс 1) або ж написавши нам листа із зазначенням усієї необхідної інформації на робочу пошту lordofboards@ukr.net.

У випадку оплати придбаного товару банківською картою в магазині або на сайті кошти повертаються виключно у безготівковому форматі, на банківську карту. 

Для обміну чи повернення товару необхідна наявність товарного або касового чека. 


Товар належної якості

Поверненню чи обміну підлягає товар належної якості, якщо він не використовувався за призначенням і повністю збережено його товарний вигляд (не порушена плівка на упаковці) та комплектність.

У разі повернення товару належної якості усі витрати щодо доставки товару до продавця сплачує покупець.


Товар неналежної якості

У разі, якщо після відкриття нового примірника (плівкова упаковка\пломби не були порушені) було виявлено виробничий брак - пошкодження чи дефекти окремих компонентів, питання щодо неповноти комплектації (комплектність визначається описом виробу на коробці або в інструкції\правилах), ми організуємо заміну або ж надішлемо відсутній компонент в строки, що залежать від наявності та доступності компоненту (до 1 місяця).

Ось кроки, які обов'язково потрібно виконати для подання рекламації:

1. Зробіть фото: 
дефекту - це допоможе нам краще зрозуміти проблему і знайти найбільш вдале рішення. Якщо не вистачає якогось компонента, найкраще - відмітити його на фото правил, достатньо сторінки, на якій розписано комплектність гри.

2. Напишіть нам: 
електронного листа на пошту lordofboards@ukr.net: текст в довільній формі, має містити інформацію - назву гри, де і коли було придбано примірник, детальний опис проблеми, ваші контактні дані (ПІП, мобільний номер телефону), а також дані для відправки Новою поштою чи Укрпоштою (місто, номер відділення Нової пошти \ індекс, місто, адресу), обов'язково доєднайте зображення.

3. Чекайте на відповідь: 
наші менеджери зв'яжуться з вами у найкоротші строки, щоб обговорити подальші кроки та запропонувати вам можливі варіанти вирішення питання (заміна чи відправка відсутніх компонентів, строки тощо).

У разі повернення товару неналежної якості\відправки компонентів витрати щодо доставки посилки до клієнта здійснюються за рахунок продавця.

Якщо настільна гра видавництва Lord of Boards була придбана не у магазині Lord of Boards, перш за все, з метою усунення виробничих дефектів згідно чинного законодавства з підтверджуючими документами необхідно звернутися до відповідного магазину. Як видавництво настільних ігор згідно і в межах чинного законодавства України ми забезпечуємо належний супровід і підтримку кожного суб’єкта господарювання, з яким співпрацюємо.

Увага!

До вказаних вище дефектів НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ пошкодження, поява яких була спричинена під час транспортування з вини логістичної компанії.

Отож, не забувайте ретельно перевіряти посилки при отриманні на відділенні Нової пошти\Укрпошти, аби все було ціле, неушкоджене та збережено вміст і комплектність відправлення.

Кожна посилка застрахована на повну вартість вмісту відправлення. З моменту передачі відправлень (приймання їх по кількості, якості пакування та іншим параметрам згідно укладеного договору) представникам логістичної компанії, повну відповідальність за їх збереження, комплектність і цілісність несе логістична компанія. Тож якщо раптом щось піде не так (але все буде добре, ми впевнені!), то за складеним на відділенні Нової пошти спеціальним актом пошкодження, ми обов’язково зможемо вирішити питання заміни.