У грі Azul гравці по черзі розміщують кольорові плитки від постачальників на дошці гравців. Пізніше в раунді гравці набирають очки залежно від того, як вони розмістили свої плитки, щоб прикрасити палац. Додаткові бали нараховуються за конкретні візерунки та комбінації; витрачені запаси шкодять рахунку гравця. Перемагає гравець, який набрав найбільшу кількість балів у кінці гри.
Azul: Master Chocolatier (Азул. Майстер-Шоколатьє) містить двосторонні фабричні дошки, на яких ці плитки розміщуються на початку кожного раунду. Одна сторона фабрик порожня, і при використанні цієї сторони потрібно грати так само, як у класичний Azul. Інша сторона кожної фабричної плитки має особливий ефект, який так чи інакше змінює гру. Крім того, плитки зроблені так, щоб вони виглядали як шоколадні цукерки та інші ласощі, незважаючи на те, що вони залишаються такими ж неїстівними, як плитки в оригінальній грі.