Кількість
|
Вартість
|
||
|
Початкові підземні поштовхи були лише незначними поштовхами, але коли земля почала руйнуватись, зникло і наше відчуття безпеки. Ми спостерігали, як скелі Гітача падають у море. Могутні старі дерева, поглинуті печерами внизу. Коли вода піднялася, на рівнині почувся сильний гуркіт. Це був не крик недовіри чи душевного болю, а радість. Пісні почали наповнювати повітря, коли наші колись мирні господарі тепер готувалися до війни. Раптом на горизонті з’являється те, що виглядає як величезні стріли енергії, що вилітають у глибини космосу, перш ніж знову зникнути. Незважаючи на неминучу ударну хвилю, що насувається на наш бік, клани продовжували радіти, поспішаючи до джерела полум’я. Що могло бути причиною такого піднесення? Навіщо відмовлятися від обережності на користь хаосу? Чи ми щось упустили - якесь кардинальне нерозуміння цієї планети та її мешканців? Прибувши на місце, ми відразу поринули в бій. Поперек ландшафту лежало шість масивних споруд, що височіли над силами, що билися внизу. Здавалося, вони пульсували й мерехтіли золотим серпанком. Чи могли це бути стародавні реліквії, про які говорив Оксатая? Ми ще дуже багато чого не розуміємо, але не можемо поступитися нерішучості. Ми залишимося і будемо битися, чи відступимо назад до Мунтайду?
У Circadians: Chaos Order гравці беруть на себе роль 1 із 6 асиметричних фракцій. Кожна фракція має власні засоби перемоги в грі, унікальних лідерів, карти атрибутів та інші здібності.