Кількість
|
Вартість
|
||
|
"Carta Impera Victria. Карткова Цивілізація" – це настільна карткова гра для 2-4 гравців, яка дозволить Вам створити та призвести до процвітання цілу цивілізацію! Очолюйте свій народ і розвивайте державу за шістьма різними напрямками: у військовій галузі, у релігії, економіці, науці, культурі та утопії. Гра пропонує динамічний і простий ігровий процес, який може похвалитися варіативністю і глибиною. Карти належать не тільки до різних сфер, але й до різних епох, що відобразить ваш внутрішній ігровий прогрес.
Крім цього, "Carta Impera Victria. Карткова Цивілізація" пропонує Вам у правилах на вибір два способи добору карток: простий – через добір трьох карток і драфтовий, більш спортивний та цікавий спосіб. А ще, за бажання, Ви зможете зіграти один проти одного командами по дві особи.
У свій хід гравець виконує такі дії:
• Розіграш карт – гравець повинен розіграти будь-яку карту з руки та викласти її перед собою
• Застосування ефектів – за бажанням гравець може застосувати різні ефекти вже викладених перед собою карток – по одному постійному ефекту та по одному ефекту скидання у кожній сфері
• Добір карток – спочатку гравці починають із трьома картками в руці, це і є стартовий ліміт. Гравці добирають карти до ліміту, який, однак, під час гри може змінюватися.
Щоб використовувати постійні ефекти з викладених карток, Вам необхідно мати певну кількість. Наприклад, щоб скористатися постійним ефектом Війни "скинути одну карту з руки", у Вас мають бути три карти війни. Щоб використати крутіший ефект другого рівня "Зачистка", знадобиться вже цілих п'ять карт. Також карту війни можна скинути, щоб скористатися іншою здатністю – Вам доведеться спочатку скинути саму карту Війни, а потім слідувати опису здібності. У випадку з картою Війни, Ви зможете змусити всіх гравців скинути по одній карті з будь-якої сфери, але при цьому повинні скинути її і самі. Карти зі сфери культури працюють трохи інакше.
Лідер у цій сфері зможе просто копіювати будь-який постійний ефект викладеної картки будь-якого гравця. Мінімальної кількості карток у цій сфері немає. Хто переміг? Гра закінчується в той момент, коли у будь-якого гравця на кінець ходу опиниться сім карток, що належать до однієї сфери, наприклад, до війни або релігії. Це означатиме, що Ви досягли максимального розвитку в цій галузі та отримали повну домінацію над своїми суперниками. Буває, що колода карт порожніє швидше. У цьому випадку перемагає гравець, який лідирує у найбільшій кількості сфер.