Кількість
|
Вартість
|
||
|
Манчкін 7. Дворучний чит! Доблесний герой! Гроза печер та підземель!
Кожен, хто колись бачив манчкінів або чув про них щось, знає: ці товариші дуже люблять перемагати. Для цього вони готові піти буквально на все: лізти у вузькі небезпечні кімнатки, щоб обзавестися кращими обладунками та зброєю, приборкувати монстрів і перетворювати їх у своїх скакунів для швидкого та зручного пересування, пакостити своїм друзям та ворогам без розбору. Здавалося б, це можна розглядати, як переваги: сміливість, зібраність, наполегливість, цілеспрямованість.
Однак, кілька (та кому ми брешемо - багато) недоліків у них все ж таки знайдеться. І найголовніший із них такий: у манчкінів відсутнє почуття міри! Відсутня геть! Придумав би хтось стоп-кран на всю їхню витівку, жадібність, буркотливість і проблем поменшало б. Так ні, доповнення Манчкін 7. Дворучний чит тільки заохочує подібне явище і радує манчкінів новими монстрами, шмотками і ще чимось особливим.
Настільна гра Манчкін 7. Дворучний чит! Налітай! Розбирай!
Мабуть, головна і найкрутіша перевага доповнення Манчкін 7. Дворучний чит у тому, що воно має намір подружити майже всі випуски серії ігор Манчкін. Воно підходить для будь-якої кількості наборів, доповнень та самостійних ігор. Проте творці розробляли картки з урахуванням того, що у грі обов'язково братимуть участь два самостійні набори. Це необхідно для того, щоб мати якусь різноманітність класів і рас. В іншому випадку, якщо карти цього доповнення змішати з однією базовою грою - вони "придушать" старі, а цього зовсім не хочеться.
Карти колоди Скарби можна додавати в інші випуски скільки завгодно, їх кількість залишається на вашу думку. У той час, як карти дверей рекомендується додавати у суворій кількості. При грі з одним базовим набором відберіть третину дверей доповнення Манчкін 7. Дворучний чит. Якщо партія проводиться з оригінальним випуском та одним розширенням – візьміть половину дверей. У грі з двома базовими іграми знадобиться дві третини дверей Дворучного читання. Якщо у вас на руках два оригінальні випуски та одне розширення – вводьте всю колоду дверей.
Щоб не сталося плутанини при поєднанні категорично різних випусків, на кшталт Манчкін Піратський і Манчкін Зоряний або Манчкін 4. Тяга до коняги, проведемо невеликий екскурс у термінологію. Скакуни та транспорт – одна й та сама категорія. Вони вважаються великими шмотками і всі ефекти – позитивні чи негативні – діють на них однаково. А ось кораблі (ні морські, ні зоряні) не потрапляють під цю категорію, тому не плутайте.
Що стосується мутантів і британців: зоряні манчкини можуть бути мутантами, оскільки в їхньому розпорядженні є така раса. А герої Суперманчкіна можуть приєднатися до класу з такою самою назвою. В обох випадках шмотки для мутантів у вашому повному розпорядженні. Та ж нісенітниця з британцями. Манчкін-пірати так часто швартувалися біля берегів Великобританії, що мають блискучий англійський акцент. Інші ж їхні родичі мають англійське підданство. Монстрам глибоко наплювати, хто є хто, тому всі шмотки, призначені для британців, доступні і тим, і тим.
Крім іншого, в доповненні Манчкін 7. Дворучний чит з'явилися реально круті підсилювачі монстрів: вони кладуться на зіграні карти, тим самим збільшуючи ефект. Круто! Одне тільки: вони не застосовуються для прокачування бугаїв або ченців, адже ці герої отримають додаткову вигоду.
З другої спроби
Спочатку Стів Джексон, творець всесвіту Манчкін, випустив гру Манчкін Блендер, яка незабаром зникла з прилавків. Трохи пізніше було вирішено дописати приставку «Манчкін 7» та дати грі нове життя. Таким чином, колір сорочок карт став класичним м'яко-коричневим, замість страшного фіолетового. Зміст старих карток не змінювали (їх було лише 56 штук), а просто додумали нових примочок, пасток та хитрощів.