Кількість
|
Вартість
|
||
|
У Four Humours ви — лікар середньовіччя, і всі знають, що ваша особистість визначається дисбалансом ваших тілесних рідин, а також чотирма гуморами:
Холерик (Жовта жовч) - Цілеспрямований, рішучий, честолюбний.
Сангвінік (червона кров) - балакучий, захоплений, товариський.
Меланхолік (чорна жовч) - аналітичний, орієнтований на деталі, стриманий.
Флегматик (біла мокрота) - розслаблений, миролюбний, легкий.
Королівство, що складається з шести плиток карти з різними локаціями, наповнене всіма типами особистостей, від холериків-чаклунів до флегматичних селян. Доведіть, що ви найкращий середньовічний лікар, відвідуючи громадян по всьому королівству, щоб вони могли реалізувати свої життєві амбіції... або їх відсутність.
Кожного ходу ви розігруєте зілля особистості з вашої руки на громадянина на картці сцени, щоб визначити особистість цього громадянина. Кожен громадянин може розіграти один із двох типів зілля, і ви граєте кожен жетон обличчям униз, щоб знати особистість громадянина, але ніхто з інших гравців цього не знає. Коли всі громадяни на двох картках сцени будуть покриті зіллями, усі зілля розв’язуються в такому порядку:
Холерик-одинак перемагає, а двох і більше викидають, після чого...
Два або більше сангвініків виграють, а один викидається, після чого...
Виграють рівно два меланхоліки, при цьому більше двох відкидають і один вислизає, після чого...
Виграє будь-яка кількість флегматиків.
Покладіть виграшні зілля на відповідну сцену в королівстві. Якщо жетон меланхолії вислизає, покладіть зілля на сусідню сцену, з’єднану стежкою або мостом. Після розміщення всіх зілля подивіться, чи досягли ви будь-якої з чотирьох рандомізованих цілей, як-от наявність зілля на кожній із шести плиток карти або зайняття двох пар локацій, з’єднаних мостами. Потім відкрийте чотири нові карти сцен і почніть новий раунд.
Коли гравець виконує завдання, перша партійна плитка вирішується. Плитки вечірки схожі на сцени з громадянами, але вони доступні для гри у ваш хід у будь-який момент гри. Коли гравці за столом виконають шість цілей, остання партійна плитка вирішується, і гра закінчується. Перемагає гравець, який виконав більше цілей!
Крім того, замість того, щоб використовувати спільну дошку королівства, ви можете грати в «Режимі феодального володіння», де кожен гравець матиме власну дошку володіння. Після розгадування карт сцени гравці розміщують своє виграшне зілля особистості, яке покриває відповідного персонажа у вашій вотчині. Цілі тепер заохочують вас охоплювати всіх персонажів певних типів або створювати певний візерунок у вашому володінні.