Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Настільна гра Каркассон: Башта

Немає в наявності
Артикул: 915218

Яка ж може бути фортеця без високої вежі, яку видно всім і кожному далеко в околицях? Звичайно, без такої кам'яної красуні не може обійтися і Каркассон, адже кожному тут відома істина про те, що будинок феодала - його фортеця... але ось скарбницю надійніше розмістити в вежі. Тепер і ви матимете можливість помістити на своєму ігровому столі середньовічну вежу в мініатюрі. У ній можна вмістити всі необхідні квадрати місцевості як з базової гри, так і з одного або декількох доповнень.

 

Перед першою грою зберіть вежу-органайзер: складіть стіни так, щоб у вас вийшла вежа з двома відділеннями, і вставте деталь без виїмки у прорізі у верхній частині стін, а деталь з виїмкою – у прорізі у нижній частині. Після гри вежу можна забирати в коробку, не розбираючи і використовувати її як зручний органайзер. Також у цьому додатку на вас чекають 18 квадратів місцевості з фундаментами веж. Не дивно, адже пропорційно до землевласникського розвитку повинні зростати і ваші споруди. Вибудувавши кілька високих веж, ви зможете брати в полон слуг інших гравців, а потім обмінювати їх на викуп або на власних підданих і васалів, що примудрилися потрапити за грати до опонентів.

Про гру

Настільна гра "Каркассон" (Carcassonne) користується славою однієї з найкращих настільних ігор світу. У чому перевага Каркассона? У простих правилах, у різноманітті партій, у їхній невеликій тривалості, у відсутності відкритої конфронтації між гравцями – це класичний зразок гри "в німецькому стилі".

Тема гри – освоєння територій навколо Каркассона, одного з найбільших замків, а згодом і міст Франції. Кілька гравців виконують ролі феодалів, які розвідують, що та як в навколишніх землях, і беруть під контроль дороги, захоплюють орні угіддя, будують міста і монастирі.

Ігровий процес

У "Каркасоні" дії гравців гранично прості. У свій хід гравець має взяти картонний квадрат із ділянкою середньовічного ландшафту та викласти його на стіл до вже викладених квадратів за принципом доміно. Новий квадрат повинен продовжувати вже існуючу картину світу - дорога змикається з дорогою, пасовища з пасовищем, міська стіна - з її ділянкою. Коли завдяки розміщенню квадрата на столі виникає новий об'єкт (наприклад, дорога відходить убік від перехрестя), гравець, який виклав цей квадрат, може застовпити цей об'єкт за собою. Для цього він має взяти одну дерев'яну фігурку зі свого резерву та поставити її на квадрат.

Тепер у його інтересах розвинути та завершити цей об'єкт (у нашому прикладі – замкнути дорогу наступним перехрестям). Розвивати об'єкти слід, дотримуючись відомої обережності: якщо гравець не завершить цей об'єкт до кінця гри, він не отримає за нього нічого. По завершенню, гравець знімає свого чоловічка з об'єкта та отримує певну кількість очок.

Ключовий стратегічний момент гри - це час, коли гравець вирішує "куди ставити-то" новий квадрат землі.  Гравець вибирає, що йому вигідніше, адже один квадрат може дати кілька варіантів розміщення з різними наслідками. Продовжити свій об'єкт чи завадити супротивникові завершити його монастир/місто/дорогу? Розсердити підступним ходом одного суперника чи роздратувати своїми успіхами всіх?

Від простого вибору залежить не тільки перемога чи поразка у грі, а й загальний емоційний настрій. А такий вибір робиться на кожному новому ході!

Крім того, значущість вибору підвищується з наближенням гри до фіналу. У резерві залишається все менше вільних квадратів, а кількість варіантів розміщення квадрата з кожним ходом лише збільшується. При цьому у гравців все менше шансів завершити розпочаті об'єкти або виправити наслідки ворожої диверсії. Напруга, як і належить у хорошій грі, наростає, опір гравців один одному збільшується, сила емоцій досягає пікових значень. Найкраще зіграти самим: читання про чужі переживання не зрівняється з власними відчуттями.

Хто переміг?

Гравець, який набрав найбільшу кількість переможних очок, оголошується переможцем. Якщо кілька гравців претендують на перше місце за очками – усі вони стають переможцями.

Увага! Це доповнення. Для гри вам знадобиться базова версія Каркассон.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
425 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт, щоб
додати товар до списку очікувань
Характеристики
Базова гра Каркасон (Carcassonne)
Доповнення Каркассон: Таверны и соборы
Каркассон: Принцесса и дракон
Каркассон: Купцы и зодчие
Каркассон: Абатство и мэр
Каркассон: Граф, король и культ
Каркассон: Мосты, замки и базары
Вік 7-8 років і більше
Кількість гравців 2-6
Час партії 30-45 хвилин
Мова російська
Жанр Економічні, Історичні, Казуальні (прості і швидкі), Логічне мислення, Прості правила, Стратегічні
Тематика Життя людей, Містобудування, Середньовіччя
Механіка Area Majority / Influence, Tile Placement
Категорія City Building, Expansion for Base-game, Medieval, Territory Building
Автор Klaus-Jürgen Wrede
Художник Anne Pätzke, Chris Quilliams, Doris Matthäus
Бренд Hobby World
Теорія гри
BoardGameGeek
Склад 18 квадратів земель із місцем під вежу
30 дерев'яних фішок поверхів вежі
картонна збірна башта для зберігання тайлів
правила
Файли

 Самовивіз (Вінниця) — пр. Юності 8а, оф. 1;

 Кур'єром до дверей по Вінниці — від 70 грн.;

 "Новою поштою" по Україні — від 70 грн.;

 УкрПоштою.

При замовленні від 2 000 грн. доставка по Україні за наш рахунок!

Більше інформації про доставку

 Готівкою при отриманні;

Карткою VISA/MasterCard в Рrivat24, LiqPay;

Через касу або термінал самообслуговування "Приватбанк"

 Безготівковий розрахунок.

Вгору