Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис
Бережися, славні лицарі! На горизонті з'явився величезний червоний дракон, а це означає, що нам доведеться несолодко! Від його жаркого полум'я не врятуватися, тож, мабуть, доведеться нам скласти свої славні голівки прямо тут. Хоча, стривайте, подейкують, що існує один-єдиний шанс, а точніше, одна певна фея, яка своїм чаклунством відводить смертоносний вогонь убік! Ну що, може, вогнедишний не такий вже й страшний і ще повоюємо? Чи ні?
Про доповнення
Доповнення "Принцеса та дракон" додає до основної версії гри нових миплов:
Дракона, який під час свого польоту пожирає підданих, а також різних тварин, розташованих на ігрових тайлах
Фею, яка, потрапивши на квадрат із підданим, стає його помічницею, додаючи додаткові окуляри та захищаючи від дракона
Також додаються нові квадрати місцевості: Монастир у місті і Тоннель. Плюс до цього на нових квадратах з'являються Символ дракона, Символ принцеси, Портал та Вулкан.
Увага! Це доповнення. Для гри вам знадобиться базова версія Каркассон.
Ігровий процес
Перед початком партії тайли цього доповнення перемішуються з квадратами місцевості з базової версії "Каркассона", а фігурки дракона та феї розташовуються поруч із доріжкою підрахунку окулярів. Вони будуть використані пізніше у процесі гри.
Як тільки один із гравців відкриває квадрат із зображенням вулкана, у гру вступає дракон. Він розміщується на цьому квадраті і чекає, коли можна буде піднятися у повітря.
Після того як відкривається тайл із символом дракона, вогнедишний починає свій політ. Кожен гравець пересуває фішку дракона однією клітинку по горизонталі чи вертикалі. Дракон поїдає все живе, що трапилося йому на заваді, за винятком феї. Незалежно від кількості учасників, йому доведеться пролетіти всього шість квадратів, або доти, доки він не потрапить у глухий кут. Далі гра продовжується з того моменту, на якому зупинилася.
Фею можна ввести в гру, виставивши її фішку на будь-який квадрат із вашим підданим. Тоді вона стає його помічницею, додає тепер одне очко на початку ходу, захищає цього підданого від дракона та приносить три додаткові очки за завершений об'єкт.
Коли відкривається квадрат місцевості із символом принцеси, він грає за звичайними правилами, проте, якщо його приєднати до міста, де є один або кілька лицарів, можна (але необов'язково) вигнати одного воїна. Тоді лицар повертається у запас до власника.
Якщо ви зіграли місцевість з порталом, можна виставляти підданого на цей або будь-який інший квадрат, дотримуючись звичайних правил.
"Принцеса та дракон" сумісне з іншими доповненнями серії "Каркассон" за дотримання незначних нюансів.
Про гру
"Каркассон" користується славою однієї з найкращих настільних ігор світу. У чому її перевага? У простих правилах, у різноманітті партій, у їхній невеликій тривалості, без відкритої конфронтації між гравцями – це класичний зразок гри "в німецькому стилі".
Тема гри – освоєння територій навколо Каркассона, одного з найбільших замків, а згодом і міст Франції. Декілька гравців виконують ролі феодалів, які розвідують, що та як на навколишніх землях, і беруть під контроль дороги, захоплюють орні угіддя, будують міста та монастирі.
Як грати?
У "Каркасоні" дії гравців гранично прості. У свій хід гравець має взяти картонний квадрат із ділянкою середньовічного ландшафту та викласти його на стіл до вже викладених квадратів за принципом доміно. Новий квадрат повинен продовжувати вже існуючу картину світу - дорога змикається з дорогою, пасовища з пасовищем, міська стіна - з її ділянкою. Коли завдяки розміщенню квадрата на столі виникає новий об'єкт (наприклад, дорога відходить убік від перехрестя), гравець, який виклав цей квадрат, може застовпити цей об'єкт за собою. Для цього він має взяти одну дерев'яну фігурку зі свого резерву та поставити її на квадрат.
Кто победил?
Игрок набравший наибольшее количество победных очков объявляется победителем. Если несколько игроков претендуют на первое место по очкам – все они становятся победителями.