У долині Інорі села побудовані під гігантським священним деревом, в якому живуть духи. Цілий рік вожді сіл приносять жертви цим духам і збирають вівтарі в надії стати Охоронцем Великого дерева на наступний рік.
У кожному з чотирьох сезонів в грі Інорі (Inori), гравці розміщують свої маркери пожертв на картках духів або на вівтарях Великого Дерева. Це дозволяє їм активувати здібності, заробляти очки або отримувати жетони прихильності. Наприкінці сезону карта духу з усіма зайнятими місцями отримує бонусні очки та замінюється, створюючи нові можливості.
Наприкінці гри пропозиції для Великого дерева дають бали відповідно до їхнього кольору для гравців, які мають найбільше переваг кожного кольору.
Охоронцем Великого Дерева на наступний рік стає гравець з найбільшою кількістю очок.