Архимаг – це дуже поважна та серйозна посада, а отже і кандидати на звання архимага не можуть бути занадто легковажними. Саме тому турнір серед чаклунів йде не скільки-небудь часу, а цілих три роки! І цього часу вдосталь, аби показати усі свої здібності у повній мірі.
Пори року (Seasons) це гра для 2-4 кандидатів на посаду наймогутнішого чаклуна, яка поєднує у собі і механіки кидка кубів, і розіграш карт, і планування дій, і комбінування ресурсів.
Чаклування потребує ретельної підготовки
Під час партії гравці пройдуть крізь 4 сезони впродовж трьох років турніру. Кожний із сезонів має свій набір оригінальних та унікальних кубиків, які будуть вказувати і на ресурси, які можна заробити, і на дії, які можна виконати, та навіть на час, який пройде після поточного раунду.
І хоч переможні очки – кристали – можна отримати і одразу з грані куба, але розіграш карток або торгівля ресурсами принесе набагато більше! І тут починається магія мікроменеджменту: кількість карт обмежена поточними здібностями вашого мага, кожний розіграш потребує ресурсів стихій, або навіть переможних очок, кількість ресурсів в запасі вкрай обмежена, а карти ще й можуть бути з одноразовим, постійним чи активуємим ефектом! Точно треба бути архимагом, аби провести ідеально всі операції!
За три роки варто було б розпланувати власні дії
Через три ігрових роки турнір завершиться, а його переможцем стане той, хто заробив якнайбільше кристалів. Але із цим треба бути обачним, адже нерозіграні карти підуть вам у штраф, а інші гравці можуть ще й поцупити ваші дорогоцінні камінчики разом із планами на перемогу!
Тож якщо поєднання комплексних механік з планування дій, дрібки випадковості від кидків кубів та неймовірного візуального оформлення настільної гри це саме те, чого ви чекаєте від партії – вам обов’язково сподобається настілочка Пори року.
А перейти до прямої взаємодії із стихіями можна у грі Племена вітру, у якій нащадкам людства необхідно знову зробити планету Земля придатною до життя після техногенної катастрофи.