Кількість
|
Вартість
|
||
|
Правила гри
Наосліп роздайте кожному гравцю по 2 карти із загальної колоди. Ці карти залишаються закритими у гравців до фінальної частини гри.
Картки, що залишилися, роздайте порівну між усіма гравцями і визначте козир, витягнувши із загальної колоди одну карту. Козирем може бути будь-яка категорія "Проблем", крім "Зальотів".
Після того, як козир визначили, карти роздали, ходить перший гравець, у якого «Козирна проблема» найменшого номіналу.
Наступний гравець за годинниковою стрілкою повинен побити карту з цієї категорії «Проблем» з великим номіналом, або «Козирною Проблемою». Якщо ж захід був із категорії «Зальоти» - карту побити можна лише «Зальотом» більшим за своєю вагою. "Зальоти" козирем не перебиваються.
Отже, другий гравець або побив карту - і тоді приходить черга наступного гравця, за годинниковою стрілкою, перебивати верхню карту (за таким же принципом, як було описано раніше), або, у разі, коли нічим перебити - необхідно забрати найнижчу карту з картки, що утворилася. чарки собі в арсенал.
Гра проходить круговим механізмом, до утворення відбою, або до того, як гравець забрав останню карту зі столу собі в «скарбничку проблем».
Відбій утворюється, коли кількість карток на столі дорівнює кількості гравців. Наприклад, грає 5 осіб, на столі 5 карт, які перебивають один одного за номіналом чи козирем. Або ж 5 карт за номіналом із категорії «Зальоти».
За таким принципом гравці намагаються позбутися «Проблем» на руках. Коли основні карти на руках закінчилися - берете дві карти, отримані вами наосліп на початку гри, і продовжуєте з ними грати до тих пір, поки не позбавитеся їх. Не обов'язково всі гравці одночасно починають грати дві приховані карти, можливо, хтось візьме їх раніше, а хтось пізніше.
Програвши вважається той, хто залишився з картами в руках, а перемагають усі, хто позбувся «Проблем».
Основні засади гри
"Зальоти" перебиваються тільки зальотами з великим номіналом.
Перші дві карти граються тоді, коли ви позбулися основних карт у руках.
Перебивати необхідно кожну верхню карту на ігровому столі, інакше забираєте нижню карту.
Карти йдуть у відбій – коли їх кількість на столі дорівнює кількості гравців.
Козир вибирається на початку гри, до того, як було роздано основний набір карт гравцям.
Що потрібно для перемоги?
Позбутися всіх «Проблем» та "Зальотів".