Кількість
|
Вартість
|
||
|
У Oath від одного до шести гравців керують ходом історії стародавньої землі. Гравці можуть взяти на себе роль агентів, які зміцнюють старий порядок або схему, щоб зруйнувати королівство. Наслідки однієї гри будуть протікати через наступні, змінюючи ресурси та дії, які можуть мати у своєму розпорядженні майбутні гравці, і навіть змінюючи основну умову перемоги в грі.
Якщо гравець захопить контроль, домагаючись анархії та недовіри, майбутнім гравцям доведеться боротися із землею, захопленою злодіями та дрібними полководцями. У пізнішій грі воєначальник може спробувати заснувати династію, створивши лінію правителів, яка може тривати поколіннями або бути розгромлена піднесенням жахливого таємного культу.
У Oath немає химерних виробничих хитрощів, механізмів із додатком або виробничих хитрощів. Гра може бути скинута в будь-який час і не вимагає однієї ігрової групи від однієї гри до іншої. Гравець може використовувати повнофункціональний режим соло, щоб грати в кілька поколінь протягом тижня, а потім використовувати ту саму копію гри для суботнього ігрового вечора з друзями. Немає сценарію або заздалегідь визначених кінцевих точок. Історія, закладена в кожну копію Oath, стане такою ж унікальною, як і гравці, які допомогли її створити.