Ви лідер доісторичного племені, який вирішує, хто з членів вашого племені йде на полювання та яку здобич вони хочуть зловити. Щоб допомогти вам, Старійшини створили завдання, які ви можете виконати, малюючи на стіні своєї печери.
У кожному раунді гри Прадавні Історії (Prehistories) ви та вожді ваших одноплеменників одночасно (і таємно) берете участь у торгах, щоб вирішити, хто де полює. Чим більше у вас мисливців, тим більшу дичину ви можете зловити, але тим повільніші ви стаєте. Найшвидший гравець — тобто той, у кого найменша сума мисливців — йде першим, але у нього небагато мисливців, з якими можна полювати. Щоб полювати, ви призначаєте своїх мисливців до одного або кількох місць, щоб зловити здобич, яка там чекає. Здобич представлена плитками поліоміно, і чим більша плитка, тим більша сума потрібна. Якщо у вас достатньо мисливців, щоб зловити вашу здобич, вони можуть бути поранені в процесі, а це означає, що ви візьмете менше карт мисливців наприкінці раунду, щоб поповнити свою руку. (Вони не довіряють вашому керівництву, коли ви їх травмуєте!)
У другій фазі раунду ви розфарбовуєте свою печеру плитками тварин, зібраними під час фази полювання. Ваша печера представлена сіткою 7x7, яка починається з кількох плиток, які вже є на місці. Перша плитка, яку ви розміщуєте, міститься в лівому стовпчику, а всі наступні плитки мають торкатися вже розміщених плиток, при цьому всі плитки мають бути орієнтовані так, щоб тварини дивилися з опущеними ногами (або плавниками). (Печерні люди мають прості смаки і хочуть, щоб усе було репрезентативним.)
Коли ви виконуєте побажання Старійшин, розмальовуючи свою печеру певним чином — наприклад, завершуючи горизонтальну лінію, з’єднуючи протилежні кути або оточуючи легендарну тварину з усіх боків — ви розміщуєте один або кілька жетонів тотемів у цьому виклику. Перемагає той, хто першим скине свої вісім жетонів тотемів.