Жив собі колись такий от Діма, і було у них все добре. У них? Так, все вірно, у них, бо Діма жив у своїй голові не один, а з натовпом інших особистостей, які весь час розмовляли, сперечалися, хотіли щось робити, а чогось не робити. А головна проблема – їх плани часто не співпадали з планами Діми…
Діма (Dany) це асоціативна гра з прихованими ролями, у яку можуть грати від 3 до 8 гравців, серед яких один точно буде Діма, хоче він того чи ні.
Ще нічого не почалося, а дійових осіб вже чимало
Давайте спершу розберемося, кому що треба у цій голові.
Діма хоче спокою. Гравець за Діму (тільки він знає, що він Діма, це таємниця!) хоче, щоб всі інші особистості тричі посварилися і втекли. Або щоб у них закінчились думки і вони втомилися. Але найголовніше – щоб ніхто не дізнався, хто тут є хто (А особливо що Діма це Діма), бо навіть посварившись, але викривши Діму, особистості нікуди не підуть.
Інші особистості хочуть тут жити. Вони теж не в курсі, хто така ж особистість, а хто Діма, але їм треба досягти спільного порозуміння аж 6 разів, що не завжди легко, коли підозрюєш всіх на світі…
Власні почуття не завжди просто описати словами, вже не кажучи про образи
Кожного раунду головний гравець бере карту Ідеї, на якій зазначено кілька різних слів. Після цього доля обирає, яке слово стає ключовим і головному гравцю тепер необхідно його показати іншим, використовуючи до 7 карт спогадів. Можна і менше, можна всі 7, можна іх складати, перевертати, накривати одна одну, що завгодно з ними робити, аби пояснити потрібне слово (або не пояснити, якщо вам не дуже хочеться цього).
І очевидно, що чим більше карт використати – тим легше пояснити, але якщо стос спогадів вичерпається, то свідомість Діми майже проясниться, хочете ви цього чи ні.
Діма це величезна кількість абстракцій, Діма це купа варіантів, Діма це натяки і інтриги. Діма це гарна асоціативна настілка, яка дарує враження і повинна потрапити до вашої колекції, навіть якщо ви самі далеко не Діма.
Асоціативні ігри із «особливою роллю» інколи зустрічаються, але зовсім не часто цей особливий гравець стає магічним гримуаром, який хоче втекти із заплутаної бібліотеки у містичній настілочці Обскуріо.