Кількість
|
Вартість
|
||
|
Опис
Будь-які професійні працівники повинні мати свої конференції – з лекціями, чаюванням та маскарадом! Чим суперагенти гірші? Та вони ж супер! Правда, ось невдача: приїхавши на конференцію Spycon, щоб отримати від свого агента засекречену інформацію, ви зіткнулися з несподіваною проблемкою - всі агенти переодяглися в маскарадні костюми, і зрозуміти хто тут свій, а хто чужий - абсолютно неможливо!
Тепер вам потрібно обчислити свого агента, спілкуючись із гостями конференції та розпитуючи їх, але контррозвідка ніколи не спить – не дайте їй знайти вашого агента раніше за вас!
Про гру
Spycon – це розмовна детективна настільна гра, розрахована на протистояння двох команд суперагентів. Гравці по черзі стають шпигунами і кожен намагається пояснити своїй команді, який саме костюм він одягнений. Це потрібно робити таким чином, щоби команда суперників ні про що не здогадалася. Для успішного виконання цієї місії агенти користуються таємними словами-ключами, а також виявляють свої таланти шпигуна – кмітливість, фантазію та артистичність!
Для більшого інтересу та реграбельності гра пропонує на вибір два набори персонажів: повністю вигаданих чи історичних.
Ігровий процес
На початку з карт формується поле зі стартом та фінішем. Надалі, залежно від того, де стоїть фішка вашої команди, можуть бути активовані різні ефекти карток: вам можуть дати більше спроб на відгадування або навпаки, скоротити їх кількість; можуть дати на вибір одного з двох персонажів тощо.
Гра розрахована на дві команди. Кожен раунд один із гравців команди отримує карту з персонажем, якого потрібно буде пояснити таким чином, щоб ваші напарники здогадалися, про кого ви кажете, а суперники – ні.
Першою завжди відповідає команда суперників, у вас буде інша перевага – ключ, предмет, навколо якого можна будувати свою розповідь. Можливо, цей ключ відмінно підходить вашому персонажу, а може бути зовсім безглуздий - ви зможете використовувати будь-які зачіпки. У суперників є лише загальний список усіх ключів і персонажів. Будь-який гравець може поставити оповідача запитання, не перебиваючи його розповідь.
На те щоб назвати правильного персонажа, дається три спроби. Будь-який гравець може зупинити розповідь шпигуна та спробувати зробити припущення. У разі помилки право відгадки переходить суперникам. Якщо ніхто не відгадує, то шпигун продовжує розповідь. Чим менше спроб витратила команда на відгадування, тим більше переможних очок гравці отримають у підсумку.
Раунд завершується викриттям шпигуна, витрачанням всіх спроб назвати шпигуна або закінченням таймера, який включається, коли шпигун закінчив розповідь.
Крім цього, кожна команда має у своєму арсеналі сім спеціальних карток з одноразовим ефектом: поставити питання шпигуну, зробити два припущення за раз і т.д.
Хто переміг?
Перемагає команда, чия фішка першою прийде до фінішу. Для цього потрібно показати вищий клас у шпигунському мистецтві!