Кількість
|
Вартість
|
||
|
Династія Тан вважалася першим золотим віком класичних і нині знакових китайських садів. Імператор Сюаньцзун побудував чудовий імперський сад Величного Чистого озера як данину самої життя і звідки він правив. Гравці будуть діяти як імперські дизайнери саду, і їм буде запропоновано побудувати найнеймовірніший сад, балансуючи між елементами природи.
Tang Garden — це гра, схожа на дзен, яка перенесе вас у першу золоту епоху Китаю, де гравці будуть поступово будувати сад, створюючи ландшафт, розміщуючи пейзажі та проектуючи своє бачення через вертикальні панорами. Під час будівництва дворяни відвідають сад, щоб помилуватися околицями та тим, як природні елементи співіснують у найбільш захоплюючих пейзажах, які коли-небудь бачили людству.
Гравці по черзі гратимуть одну з двох доступних у грі дій:
1) Розміщення плиток і відповідність елементів, щоб збільшити їх особистий баланс природи та розблокувати більше мініатюр персонажів.
Збалансувавши елементи природи на дошках гравців, гравці залучатимуть нових персонажів у сад. Під час кожного ходу гравця, якщо елементи збалансовані, гравцеві доведеться вибрати одну мініатюру з наявних і, нарешті, вирішити, кого з персонажів помістити в сад, орієнтуючи їх на улюблений фон, залишаючи іншого з ви продовжуєте використовувати його здатність.
2) Намалюйте картки з прикрасами та покладіть одну на дошку, щоб отримати престиж, заповнюючи колекції.
Гравці візьмуть певну кількість карт на основі ситуації на дошці та виберуть одну, яку залишити. Потім гравцям доведеться розмістити вибрану прикрасу в одному з доступних місць у саду, створюючи унікальний і безпроблемний сценарій, який ніколи не буде колишнім.
Під час гри, розміщуючи плитки на спеціальних частинах дошки, ви зможете розмістити плитку панорами, новий елемент, який додає відвідувачам нескінченну перспективу. І маленькі, і великі панорами будуть розміщені перпендикулярно дошці, прикріпивши її до вставки дошки, створюючи безшовний вигляд на чотирьох сторонах дошки. Панорами будуть взаємодіяти з персонажами в кінці гри, надаючи очки престижу на основі того, що бачить і подобається вашому відвідувачу.
В кінці гри гравець з найбільшим престижем стане переможцем.