Кількість
|
Вартість
|
||
|
Геніальні винаходи, покликані врятувати світ, іноді можуть зіграти з творцем злий жарт і відправити, як мінімум, у кому. Доктор Мартін Стробал працював у надії створити вічний двигун для порятунку людства в умовах енергетичної кризи. Проте, доля вчинила з ним інакше, і під час роботи над "Кільцем Мебіуса" стався нещасний випадок, після чого добрі задуми ученого обернулися проти нього й усього людства. Геній впав у кому, а його дітище породило зростаючу чорну діру, яка погрожує поглинути весь світ.
Врятувати від катастрофи, що наближається, може тільки коматозник, але він сам потребує допомоги.
У настільній грі Команавти (Comanauts) ви станете дослідниками-мандрівниками по глибинах підсвідомості доктора, щоб вигнати внутрішніх демонів, пригноблювачів ученого, і повернути його у свідомість. Якими шляхами і випробуваннями проведуть вас сюрреалістичні сни генія?
Пригодницька гра-книга шукає добровольців!
Настільна гра Команавти - це інтерактивний кооператив для 2-4 гравців, ув'язнений на сторінках розповідної книги, яка одночасно є ігровим полем. Це не перша пригодницька гра-книга, створена Джері Хоторном, автором декількох творінь в стилі dungeon crawler. Тисячі осіб із задоволенням прочитали його Плюшеві казки і відвідали казку Про мишей і таємниці.
У грі відсутня лінійна сюжетна кампанія. Партії незалежні один від одного, в ході яких учасники відправляться в зони, що зберігають спогади, почуття, надії і мрії, де переживуть фантастичні сценарії із життя ученого. За одну партію ви встигнете побувати в декількох унікальних комазонах, створених в окремих стилях. Вам належить приміряти понад 20 образів різних героїв, породжених підсвідомістю Мартіна, й опинитися в комп'ютерній грі, вестерні, фентезійному світі, на сторінках коміксу й у багатьох інших місцях.
У коробці вагою 2 кг знаходиться безліч компонентів, які супроводжуватимуть кожну історію : книга пригод на 100 сторінках, цілий мішок різнокольорових кісток, сотні карт і понад 70 картонних фігурок аватарів і супротивників на акрилових підставках.
Ставайте добровільним рятувальником доктора Стробала й опиніться в незабутньому колообігу коматозних видінь!
Команавты: неймовірне життя генія у фантазіях і спогадах.
Партія за партією гравці переслідують мету перемогти головних внутрішніх демонів (ВД) Мартіна, і в цьому допомагатиме внутрішня дитина з підсвідомості мовця видінь своїми підказками. Саме він направлятиме аватарів до місць знаходження ВД, перекидаючи мандрівників між локаціями, де переплітаються як реальні спогади, так і неймовірні фантазії генія. Але якщо ви затримаєтеся не в тому місці, свідомість почне чинити опір і намагатиметься вижити шукачів із себе.
На сторінках книги знаходяться яскраві ілюстрації із локаціями комазон зі світу підсвідомості. Кожна нова пригода вимагає окремої підготовки і проходження за особливими правилами. У основі механіки лежить кубічна система, де виконувані дії диктуються кубиками з мішечка. Результати кубиків можуть бути поліпшені здібностями персонажів і іншими предметами.
Усередині свідомості доктора існує 11 комазон, 5 з яких доступні для однієї партії, але іноді ви встигнете пройти не більше пари. Гравці обмежені в часі, що задається самопочуттям Стробала, тому їх завдання: якнайшвидше відшукати гнітючого демона, зустрічаючись із його прибічниками. Проходити з однієї комазони в іншу ви будете не через двері в нейронах, а за допомогою карт тотемів і кролячих нір.
Кожен хід гравця складається з декількох етапів:
· отримання 5 кубиків з мішечка;
· пошук осяяння кидком білих кубиків із отриманням жетонів осяяння;
· зростання загрози за допомогою готівкових чорних кубиків;
· встановлення контакту з внутрішньою дитиною Мартіна за наявності прозорого блакитного кубика;
· здійснення необмеженої кількості дій : від концентрації і переміщення до екіпіровки, перевірок і атаки ВД з використанням кубиків, що залишилися;
· скидання незбережених кубиків;
· перевірка рівня загрози може закінчитися ходом ворогів, за яких також ходять гравці, активуючи супротивників по черзі.
Безумовна перемога в грі дістається команді за умови знищення головного ВД. Але загрузнувши в трясовині або довівши ученого до смерті (при відкритій карті "Пряма лінія"), учасники негайно програють.
Команавти: як це - побувати в чужих мареннях?
У настільну гру Команавти можна грати як окремими партіями, так і в режимі проходження повноцінної кампанії. Чим більше внутрішніх демонів Мартіна Стробала вам вдасться перемогти, тим більше фактів з його життя ви зможете упізнати.
Різні історії, десятки персонажів, нелінійний сюжет і строго обмежений час на проходження визначають підвищену реіграбельність. Незвичайний сюжет і оформлення компонентів, атмосферні ілюстрації книги вражають креативністю, а закладений в гру філософський сенс, можливо, допоможе і вам побороти власних прихованих демонів.
Купити настільну гру Команавти варто прихильникам серії пригодницьких ігор-книг, нестандартного підходу до сюжету і кооперативних забігів на рішення загадок.
Любителям попорпатися в глибинах підсвідомості з множиною завдань рекомендуємо також настільну гру Клаустрофобія: Пробудження.