Кількість
|
Вартість
|
||
|
Розмиваючи грань між рольовою грою та традиційними картковими іграми, "Жах Аркхема: Карткова Гра" відкриває нові горизонти для РКІ, і горизонти заповнені лавкрафтівським безумством, монстрами та таємницями! У ролі детективів Вам належить переслідувати культи, боротися з породженнями похмурої темряви, стикатися з самими Стародавніми та запечатувати портали в інші виміри. Ваш персонаж має як сильні сторони, так і недоліки. Більше того, не завжди Ваш розум буде здатний витримати те, що належить побачити там, куди вас покинуть недоступні людському розумінню сили. Навіть сам Аркхем може сильно змінитись у процеси гри та прийняття рішень. Але пам'ятайте – немає страху глибшого, ніж страх невідомого. Так пізнайте свого ворога, проведіть розслідування і дізнайтеся про таємниці, вкриті давниною!
Про гру
"Жах Аркхема. Карткова гра" - це кооперативна Жива Карткова Гра в сеттингу міфів Лавкрафта, в якій 1-2 детективи (а з другим набором - 3-4) спільно познайомляться зі світом окультизму, стародавніх богів і таємниць, паралельно із внутрішніми демонами зі свого минулого. Кожен гравець бере на себе роль одного з детективів і збирає власну колоду, спираючись на здібності свого персонажа. В основі ігрового процесу знаходяться взаємопов'язані між собою сценарії, які задають грі темп і створюють художню розповідь. Партії у цій грі шалено атмосферні! Набір сценаріїв перетворюється на кампанію. У кожному сценарії сищики потрапляють у різні локації та досліджують їх у пошуках доказів, які необхідні для просування розслідування та відкриття таємниць. У процесі гри сищики стикаються з противниками та прокльонами, намагаються подолати всі негаразди та перемогти ворогів Міфа. Під час кампанії кожен детектив отримує досвід, що дозволяє гравцеві покращувати здібності та отримувати нові можливості, додаючи сильніші карти у свою колоду. Чим далі і глибше Ви занурюєтеся у світ непізнаного, тим ближче ваше безумство! Гравці повинні стежити за розумом своїх сищиків, захищати їх від жаху та монстрів, що зустрічаються на шляху, та розкрити таємницю Аркхема!
Ігровий процес
Гравці керують діями персонажів за допомогою своєї колоди сищика. Сценарії ведуть кампанії, пропонуючи найцікавішу пригоду. Кожен раунд починається із фази Міфа. У цю фазу на карту агенди кладеться жетон жаху, і кожен гравець тягне картою з колоди контактів. Якщо на ігровій карті прокляття, то проходить перевірка вказаного на прокляття скіла, і якщо ви зазнаєте невдачі, розігрується якийсь негативний ефект. Якщо на карті монстр, він закріплюється за детективом і йому доведеться або битися з ним, або спробувати прослизнути. Потім настає фаза Розслідування, де гравці в будь-якому зручному для себе порядку виконують по 3 дії з доступних: Добір карти Отримання ресурсів Активація дії з раніше викладеної карти Заклик монстра до себе Спроба ухилитися від монстра Атака монстра Спроба збору доказів Перехід в іншу локацію Розіграш карти з руки за ресурси Після перебігу гравців настає фаза Монстрів. Різних супротивників дуже багато, деякі вороги рухаються у напрямку до героїв, а ті, що вже підібралися, атакують, автоматично навішуючи жах та рани на сищиків. На завершення раунду відбувається фаза Перепочинку, в якій всі гравці добирають по карті та отримують по одному ресурсу.
Хто переміг?
Оскільки гра командна, то програють та перемагають усі гравці разом. Гравці просуваються за сценарієм та доходять до розв'язки. Деякі з них є сприятливішими, їх можна вважати за перемогу. Інші залишають сищиків у складних та небезпечних положеннях. Конкретні моменти та наслідки безпосередньо пов'язані з конкретним сценарієм. РКІ — Жива Карткова Гра Такі ігри відходять від традиційної моделі Колекційних Карткових Ігор та використовують метод фіксованого розподілу карт у наборах. РКК володіють усіма плюсами ККІ: вони є такими ж динамічними, різноманітними і іграми, що розвиваються, але в них відсутня необхідність розбиратися у великій різноманітності доповнень і сподіватися на удачу при отриманні карт з бустерів.