Ви давно вже в хороших стосунках із головним бібліотекарем Міскатонікського університету доктором Генрі Армітеджем. Тож коли він попросив про термінову допомогу, ви ні хвилини не думали, щоби вирушити у Данвіч. Тільки зайшовши в його будинок, ви одразу зрозуміли, що щось не так. Сам доктор дуже стурбований, а на його столі лежить величезний завал із книжок і паперів. На нього це несхоже, адже він дуже любить порядок… Генрі Армітедж одразу ж розповів нам у чому справа: його давній колега Уоррен Райс не прийшов на зустріч. Доктор має відчуття, що тут щось нечисто… Більше того, інший колега, Френсіс Морган, який міг би знати про місцезнаходження Уоррена, теж не виходить на зв'язок. Якось усе занадто підозріло… Потрібно спробувати з цим розібратися у доповненні Жах Аркхему: Карткова гра ‒ Спадщина Данвіча.
Як могли одночасно пропасти двоє вчених?
Перед нами перше велике доповнення до настілки Жах Аркгема. Карткова гра, яка вводить нас в велику сюжетну кампанію, що складається з восьми сценаріїв. У цьому наборі присутні перші дві ввідні історії, які можна пройти в будь-якому порядку. Але кожна з них може серйозно вплинути на сюжет наступної.
У комплекті цього доповнення ви знайдете чимало компонентів для ваших нових пригод: 92 карти сценаріїв, 59 карт гравців і що не менш важливо ‒ 5 нових детективів. Вони суттєво не змінюють ігровий процес, але мають особливі умови створення своєї колоди. Вам варто ознайомитися з нею на зворотній стороні листа персонажа.
Сюжети в доповненні Жах Аркхему: Карткова гра ‒ Спадщина Данвіча на вас чекають досить розгалужені. Від ваших дій залежить те, куди вас заведе чергова історія. Усіляких варіантів більше, ніж достатньо, тож пройти ці сценарії можна неодноразово навіть не в рамках кампанії. Сценаристи змогли розтягнути всю свою розповідь на цілих 7 доповнень, тож їм було де розгулятися.
Важливим нововведенням у цьому доповненні є поняття «Вигнання», яке змушуватиме вас позбуватися карт назовсім до кінця сценарію. Між місіями ви зможете заново купувати їх за очки досвіду, якщо забажаєте.
Без монстрів тут навряд обійшлось
Доповнення Жах Аркхему: Карткова гра ‒ Спадщина Данвіча дозволяє учасникам пройти захопливу історію, яка вас заведе невідомо куди… Із кожною новою частиною кампанії пригоди ставатимуть усе епічніші, а ваші минулі вибори матимуть вплив на подальші дії.
Локальні проблеми відступають вбік, коли на кону доля всього людства. У настільній грі Прадавній жах доведеться подорожувати по всьому світу, щоби закривати ворота в потойбіччя, боротися з монстрами та розгадувати загадку Древнього. Нізащо не можна дати йому проникнути в наш світ…