Кількість
|
Вартість
|
||
|
A War of Whispers — змагальна настільна гра для 2-4 гравців. П'ять могутніх імперій воюють за світ, але ви не могутній правитель. Натомість ви граєте в таємне товариство, яке робить ставку на результати цієї війни, водночас тягнучи за ниточки, щоб сфальсифікувати результати та переконатися, що їхні ставки окупляться. War of Whispers — це гра з глибокою стратегією, прихованими планами та зміною лояльності.
Ви починаєте гру з п’ятьма жетонами лояльності, кожен з яких відповідає одній із п’яти різних імперій, робите випадкову ставку на значення лояльності. Ваша головна мета — переконатися, що коли гра закінчиться, імперії, яким ви найбільше віддані, контролюватимуть більшість міст у всьому світі. Геймплей складається з ходів, розбитих на чотири фази:
Фаза розгортання агентів: у порядку гравців (починаючи з першого гравця та продовжуючи за годинниковою стрілкою), кожен гравець видаляє, а потім розміщує агентів у радах імперії, позиції на дошці позначено Шерифом, Стюардом, Маршалом і Канцлером. Імперія змінює фазу: кожна позиція ради в кожній раді імперії виконуватиме дію. Якщо гравець отримав карти, він може розіграти їх під час цієї фази. Фаза очищення: додайте маркер ходу до наступного місця на трекері ходу, тоді кожен гравець скидає до ліміту рук у п’ять карт. Фаза обміну: у порядку гравців кожен гравець може обміняти два зі своїх нерозкритих жетонів вірності. Якщо ви вирішите це зробити, ви повинні відкрити обидва обміняні токени лояльності. Вони залишаються відкритими до кінця гри.
Геймплей повторюється в цьому порядку чотири рази. Коли останнє місце на доріжці ходу заповнено, гра негайно закінчується та починається підрахунок очок. Перемагає гравець, який набрав найбільшу кількість очок, виходячи з прихильності до імперії та міст, які він контролює.