Кількість
|
Вартість
|
||
|
Протягом століть люди обмежували свої подорожі пересуваннями по суші і морю, поки високі інтелекти Східної Європи не прийшли до створення абсолютно нового засобу пересування - повітряних кораблів. Парові гігантські машини - дирижаблі - піднялися в небо, символізуючи собою тріумф науки і військової могутності фракцій. Освоєння повітря відкрило нові коридори і підкинуло Лідерам нові стратегічні рішення.
Йшов час, і ставало зрозуміло: чим більшою владою володіє нація, тим складніше втримати цю владу в одних руках. Сподіваючись вирішити конфлікт мирним шляхом і зберегти мирні відносини, лідери фракцій Східної Європи взяли в звичку організовувати щорічні збори, мета яких - спільними зусиллями прийти до рішення, як подолати труднощі.
Пожертвувати фігурою, але виграти бій
Доповнення Коса: Небесний гамбіт (Scythe: The Wind Gambit) потребує компонентів базової гри Коса (Scythe) і сумісне з будь-яким випуском гри. Автори ввели в гру два нових модуля: Дирижаблі (Airships) і Розв'язку (Resolutions), які включають новий тип юнітів, а також додали парочку сюжетних розгалужень, зробивши кілька варіантів фіналу гри.
Дирижаблі (Airships). До складу модуля входить одна фігурка дирижабля для кожної нації і 16 тайлів повітряних кораблів. Дирижабль - юніт, який має суттєві відмінності від інших типів юнітів: Лідерів, мехів, робочих.
Дирижаблі не можуть тримати під контролем землі, над якими парять, зате, виконуючи дію переміщення, можуть виявитися на будь-якій території і перетнути будь-яку річку. З усіх тайлів на початку партії випадковим чином визначаються два, один з яких має мирний характер, а другий - військовий. Вибрані характери охоплюють повітряні кораблі всіх учасників. Гравці вступають у війну, маючи в своєму розпорядженні по одному дирижаблю на базі фракції.
Розв'язка (Resolutions). Даний модуль змінює обставини закінчення гри: замість того, щоб закінчити партію, коли один з учасників викладе шосту зірку, ви тягнете випадковий жетон розв'язки, визначаючи, якою має бути кінцівка. Деякі жетони розв'язки дають можливість розміщувати зірки прямо на жетони і карти цілей, однак ви не можете викласти більше шести зірок. На етапі підрахунку капіталів, кожна зірка зарахується на шкалу тріумфу. Модуль Розв'язки додає різноманітність в процес планування дій, підкидає нові стратегічні можливості і підвищує число варіантів досягнення мети, чим повністю змінює базову гру, роблячи її ще більш цікавою і такою, що запам'ятовується.
Протоптуючи нові повітряні шляхи
Купити додаток Коса: Небесний гамбіт (Scythe: The Wind Gambit) особливо рекомендуємо тим, кому набридло закінчувати партію з появою шостої зірки і хто з нетерпінням чекав нових умов перемоги. Нові юніти - повітряні кораблі - не тільки виглядають абсолютно фантастичними, але і дозволяють виконати кілька відмінних тактичних трюків. Одним словом - абсолютно обов'язкова покупка! Не забудьте також купити доповнення Коса: Загарбники з далеких земель (Scythe: Invaders from Afar), яке дозволить вступити в гру ще двом учасникам в якості лідерів двох нових фракцій. Боротьба за владу і територію все ще в самому розпалі...