В ході успішної Реконкісти іспанці відвоювали у маврів свій півострів, отримавши арабські скарби і твори мистецтва. Але більше золота і самоцвітів їх вразило мистецтво азулежу - оформлення фасадів будівель кахельною плиткою, прикрашеною різнокольоровими геометричними візерунками. Тепер ви, як придворні майстри, повинні оволодіти цим мистецтвом і покрити стіни королівського палацу екзотичними візерунками.
Азул (Azul) - абстрактна сімейна гра, що миттєво потрапила в Топ настільних ігор за версією сайту BGG завдяки своїй захоплюючій механіці і яскравому та стильному дизайну.
На початку гри учасники отримують по ігровому планшету. На планшеті вказано малюнок, як саме повинна виглядати стіна замку після покриття плитками, а поруч з нею пусте місце - шаблон, де ви будете збирати плитки в процесі гри. У центрі столу розкладаються диски фабрик - загальний ринок кахельних плиток, куди у випадковому порядку поміщаються різнокольорові фішки.
Кожен гравець в свій хід може взяти всі плитки одного кольору з однієї з фабрик або з центру столу. Плитки поміщаються на шаблон в ряди по 1, 2, 3 ... 5 шт в залежності від ряду. Коли ряд повністю заповнений, гравець може перенести одну плитку на стіну. Заповнюючи комірки стіни відповідними плитками, гравець буде отримувати переможні очки.
Так як ви не арабський майстер, ваша робота буде не ідеальна - при отриманні плиток з загального ринку у вас в ряду можуть виявитися зайві - в цьому випадку зайві плитки будуть моститись не на стіну, а на підлогу палацу. Вашою помилкою буде псування зовнішнього вигляд палацу, тому за кожну плитку, вміщену на підлогу, ви будете отримувати штрафні очки.
Як тільки один з учасників повністю заповнює один ряд на стіні, гра завершується і учасники підраховують бонусні очки за заповнені ряди і стовпці плиток на своїх стінах, за фішки одного типу. Гравець, який набрав найбільше переможних очок, стає переможцем!