Як же важко бути директором рекламного агентства… Часом доводиться працювати з повними ідіотами. Вони не роблять того, що потрібно, завалюючи дедлайн за дедлайном. Як так можна, ви ж маєте бути професіоналами! Рано чи пізно директор їх, напевне, звільнить і найме когось нового. Ви не повірите, але так і сталося в одному рекламному агентстві. Зі словами «Я можу замінити вас, ідіотів, горилами, і від цього результати стануть тільки кращими» він звільнив усіх своїх працівників. Що сталося далі? Він дійсно найняв горил до себе на роботу. До речі, ці великі примати ‒ це ви, хто працюватиме в рекламному агентстві в настільній грі Gorilla Marketing. Пам'ятайте, що від вас очікують якнайкращий результат, інакше знову доведеться повертатися у джунглі…
Команда професіоналів працює за банани
Gorilla Marketing ‒ це настільна гра для веселих компаній, у якій ви будете придумувати кумедні назви для різноманітних компаній, а також слогани для них. Очевидно, що від вас не чекають серйозних варіантів ‒ включіть всю свою горилячу фантазію та придумуйте найбезглуздіші та найвеселіші варіанти.
У вашій компанії є місце від трьох до восьми приматів. Кожен отримує блокнотик і маркер, який потім можна буде стерти. Для початку оберіть тему, в якій відбуватиметься гра: кіно, продукти, компанії, курси в коледжі, гурти чи фургони з їжею. Витягніть із мішка кубик, щоби визначити, яка саме категорія вам буде доступна. Запишіть її у своєму блокноті, після чого передайте його сусіду зліва. Так починається сама гра.
Всього є 8 кубиків із літерами, які ви кидатимете кожного разу. Зазвичай, їх буде до 4. Це літери, які потрібно використати у вашій назві чи у вашому слогані. Підходьте до завдання максимально креативно, адже потім його оцінюватимуть незалежні судді (інші горили). Ці спроби вигадати кумедні слогани та назви тривають, поки ваш блокнот не повернеться до вас. Тоді активний гравець знову ж таки за допомогою кубиків визначає одну номінацію, за якою можна нагородити варіанти у своєму блокноті (ви ж у ньому нічого не писали). Оплата праці у вас, звісно, мавп'яча ‒ приймаєте премію бананами. Зберіть їх більше всіх, щоби бути просто щасливим.
Із приматів можуть вийти непогані маркетологи
Все, що відбувається в настільній грі Gorilla Marketing – це чисте безумство. Але яке ж воно веселе! Кожен гравець може відірватися на повну, придумуючи кумедний слоган для стоматології чи чергового фільму жахів.