Кількість
|
Вартість
|
||
|
Поки п'ять фракцій Східної Європи ділили світове панування, вели війну за ресурси, технології і землі Факторії, інші просто спостерігали. До одного наважується моменту - поки самі не вирішили вступити в гру.
Дві нації: Альбіон і Тогава відправили своїх шпигунів розвідати і захопити території Факторії. Перебуваючи тривалий час у тіні, вони зуміли чимало дізнатися про сусідні імперії і вивчити особливості територій. Обидві фракції характерні своїм стилем ведення військових дій і контролем захоплених земель.
Два нових претендента, щоб взяти своє
Доповнення Серп: Загарбники з далеких земель (Scythe: Invaders from Afar) потребує компонентів базової гри Серп (Scythe), а також сумісне з будь-яким випуском гри. За рахунок введення двох нових фракцій кількість учасників зросла до 7, в зв'язку з чим деякі опції на планшетах первинних фракцій були змінені.
Клан Альбіон. Особлива властивість нації - «велич», Лідер може встановлювати прапори на місцевості, яку займає, після чого в зазначеному районі не можна розмістити жетон іншої фракції, як і не можна прибрати жетон Прапора. Коли гра Серп: Загарбники з далеких земель підійде до кінця, кожен жетон Прапора буде розцінюватися, як додаткова земля, якщо територія, на якій він розміщений, буде знаходитися під контролем Альбіону.
Лідер нації Альбіон і мехи (роботи) мають особливі властивості:
- Підкоп: Лідер і мехи можуть переходити річки, переміщаючись на (або з) сусідні землі з тунелями. Землею з тунелем вважається територія з вашої шахтою, але не з шахтою суперника.
- Меч: якщо ви наступаєте, то на початку бою противник втрачає два показника сили, що відразу відзначається на шкалі сили. Властивість можна застосувати раз за бій.
- Щит: якщо ви обороняєтесь, то на початку бою показник сили збільшується на 2, що тут же відображається на шкалі. Цю властивість також можна застосувати раз за бій.
- Збори: Лідер і мехи можуть виявитися на будь-якій території, зазначеної жетоном Прапора, виконуючи дію рух, відстань при цьому не грає ролі.
Сьогунат Тогава. Відмітна властивість нації - «засада», по закінченню ходу Лідера, його гравець-Тогава може встановити пастку на місцевості. Умови розміщення пасток аналогічні умовам розміщення прапорів. Пастки приходять в дію, коли супротивник поміщає свого представника на місцевість з пасткою.
Лідер нації Тогава і мехи (роботи) мають особливі властивості:
- Брід: при переміщенні робот може сам перетнути річку або перемістити робочих, властивість доступна раз за хід.
- Міць води: Лідер і мехи можуть переміщатися на місцевості і з місцевості озер. Крім того, роботи можуть перевозити туди робітників і ресурси, але не можуть їх там залишати. Якщо в цей час на Озері йде бій, візьміть карту бою.
- Ронін: ви отримуєте 2 додаткових показника сили, що тут же зазначається на шкалі, якщо в бою бере участь один ваш представник (Юніт): або Лідер, або мех, без робітників.
- Сінобі: ви можете перемістити або Лідера, або меха на місцевість з пасткою, при цьому, якщо пастку деактивовано, ви можете знову привести її в дію.
Боротьба обіцяє бути складною
Купити додаток Серп: Загарбники з далеких земель буде цікаво всім, хто вже випробував базову гру, і кому не терпиться експериментувати з новими націями і їх особливостями. Як і раніше, в комплекті йдуть карти для соло-режиму, якщо ви віддасте перевагу захопити владу над Східною Європою самотужки.
Не пропустіть також доповнення Серп: Вітровий гамбіт (Scythe: The Wind Gambit), в якому автори вводять в гру два нових модуля і кілька варіантів завершення гри.