Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Настільна гра Коса: Вітровий гамбіт (Scythe: The Wind Gambit)

В наявності
Артикул: GKCH013KG
Увага! Це доповнення. Для гри необхідна базова версія гри Коса!

Протягом століть люди обмежували свої подорожі пересуваннями по суші і морю, поки високі інтелекти Східної Європи не прийшли до створення абсолютно нового засобу пересування - повітряних кораблів. Парові гігантські машини - дирижаблі - піднялися в небо, символізуючи собою тріумф науки і військової могутності фракцій. Освоєння повітря відкрило нові коридори і підкинуло Лідерам нові стратегічні рішення.

Йшов час, і ставало зрозуміло: чим більшою владою володіє нація, тим складніше втримати цю владу в одних руках. Сподіваючись вирішити конфлікт мирним шляхом і зберегти мирні відносини, лідери фракцій Східної Європи взяли в звичку організовувати щорічні збори, мета яких - спільними зусиллями прийти до рішення, як подолати труднощі.

Пожертвувати фігурою, але виграти бій

Доповнення Коса: Небесний гамбіт (Scythe: The Wind Gambit) потребує компонентів базової гри Коса (Scythe) і сумісне з будь-яким випуском гри. Автори ввели в гру два нових модуля: Дирижаблі (Airships) і Розв'язку (Resolutions), які включають новий тип юнітів, а також додали парочку сюжетних розгалужень, зробивши кілька варіантів фіналу гри.

Дирижаблі (Airships). До складу модуля входить одна фігурка дирижабля для кожної нації і 16 тайлів повітряних кораблів. Дирижабль - юніт, який має суттєві відмінності від інших типів юнітів: Лідерів, мехів, робочих.

Дирижаблі не можуть тримати під контролем землі, над якими парять, зате, виконуючи дію переміщення, можуть виявитися на будь-якій території і перетнути будь-яку річку. З усіх тайлів на початку партії випадковим чином визначаються два, один з яких має мирний характер, а другий - військовий. Вибрані характери охоплюють повітряні кораблі всіх учасників. Гравці вступають у війну, маючи в своєму розпорядженні по одному дирижаблю на базі фракції.

Розв'язка (Resolutions). Даний модуль змінює обставини закінчення гри: замість того, щоб закінчити партію, коли один з учасників викладе шосту зірку, ви тягнете випадковий жетон розв'язки, визначаючи, якою має бути кінцівка. Деякі жетони розв'язки дають можливість розміщувати зірки прямо на жетони і карти цілей, однак ви не можете викласти більше шести зірок. На етапі підрахунку капіталів, кожна зірка зарахується на шкалу тріумфу. Модуль Розв'язки додає різноманітність в процес планування дій, підкидає нові стратегічні можливості і підвищує число варіантів досягнення мети, чим повністю змінює базову гру, роблячи її ще більш цікавою і такою, що запам'ятовується.

Протоптуючи нові повітряні шляхи

Купити додаток Коса: Небесний гамбіт (Scythe: The Wind Gambit) особливо рекомендуємо тим, кому набридло закінчувати партію з появою шостої зірки і хто з нетерпінням чекав нових умов перемоги. Нові юніти - повітряні кораблі - не тільки виглядають абсолютно фантастичними, але і дозволяють виконати кілька відмінних тактичних трюків. Одним словом - абсолютно обов'язкова покупка! Не забудьте також купити доповнення Коса: Загарбники з далеких земель (Scythe: Invaders from Afar), яке дозволить вступити в гру ще двом учасникам в якості лідерів двох нових фракцій. Боротьба за владу і територію все ще в самому розпалі...

Класне доповнення, яке складається з двох модулів - "Вітроплави" та "Розв'язка".

+ вітроплави на полі не відіграють надважливої ролі, але можуть суттєво урізноманітнити ігрову стратегію;
+ виглядає все дуже круто, коли вітроплави парять над мехами, героями та народом, перевозячи ресурси чи робітників;
+ карти вітроплавів оформлені атмосферними картинами Якуба Ружальського;
+ модуль "Розв'язка" дає можливість змінити фінал гри, додаючи особливі умови закінчення партії;
+ модулі можна використовувати окремо один від одного.
+ властивості вітроплавів дійсно суттєво відрізняються, роблячи кожну партію унікальною;
+ можна дати індивідуальні властивості вітроплава окремо для кожної нації.
Відповісти
Ярослав Пасюра, щиро дякуємо за ваш детальний відгук, одразу видно, що гра сподобалась і вже зіграно не одну партію в базу і з доповненням. Бажаємо ще купу-купезну апгрейдів до гри та безліч годин за незабутніми партіями з коханою та друзями!
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
1 150 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Характеристики
Аксесуари Протектори 70х110 - для 9 карт
Артбук гри Коса (Scythe: Art Book)
Базова гра Коса
Scythe
Інші доповнення до гри Коса: Загарбники з далеких країв
Коса: повний набір промокарток (24 карти)
Scythe Board Extensions
Scythe Modular Board
Scythe: The Rise of Fenris
Scythe: Encounters
Вік 13-15 років і більше
Кількість гравців 1-5
Час партії 60-120 хвилин
Мова українська
Жанр Варгейми, Економічні, Стратегічні, Фентезі
Тематика Бої та битви, Бізнес/промисловість, Виживання, Історія, Містобудування, Наука і технології, Цивілізації
Механіка Area Majority / Influence, Point to Point Movement
Категорія Economic, Expansion for Base-game, Transportation
Автор Jamey Stegmaier, Kai Starck
Художник Jakub Rozalski, Jamey Stegmaier
Бренд Geekach Games
Теорія гри
BoardGameGeek
Склад Правила гри Правила Автоми
1 лист досягнень
8 плиток розв'язок
16 плиток вітроплавів
7 фігурок вітроплавів
7 прозорих пластикових підставок
7 карт вітроплавів Автоми
2 двосторонні карти розв’язок Автоми

 Самовивіз (Вінниця) — пр. Юності 8а, оф. 1;

 Кур'єром до дверей по Вінниці — від 70 грн.;

 "Новою поштою" по Україні — від 60 грн.;

 УкрПоштою.

При замовленні від 2 000 грн. доставка по Україні за наш рахунок!

Більше інформації про доставку

 Готівкою при отриманні;

Карткою VISA/MasterCard в Рrivat24, LiqPay;

Через касу або термінал самообслуговування "Приватбанк"

 Безготівковий розрахунок.

Вгору