«Є тільки один володар кільця, він один здатний підпорядковувати його собі. І він не ділиться владою.»
Дж. Р. Р. Толкієн устами Гендальфа
Велика війна за всевладдя тривала не одну тисячу років. Той, в чиєму володінні знаходилося Кільце, панував над усіма живими істотами, але був змушений служити страшному злу. Колись кільце належало Саурону - темному владиці Середзем'я, наділяючи свого господаря неймовірною владою і силою, але він втратив його. І тепер Саурон забажав знову об'єднатися з кільцем, а разом з тим повернути собі колишню силу і владу над Середзем'ям.
Війна Персня (War of the Ring): Протистояння вільних народів і сил темряви
Війна Персня (2-е видання) (War of the Ring) - неймовірно масштабна настільна стратегія для 2-4 гравців, які на час гри стануть лідерами вільних народів або візьмуть на себе роль Темного Володаря і його прислужників.
Дії гри відбуваються на великому ігровому полі з картою Середзем'я, де відзначені кордони регіонів і присутні спеціальні треки по периметру. Крім того, у вашому розпорядженні виявиться справжні полчища мініатюрних фігур - відразу 205 фігурок, серед яких і розважливі ельфи, і зарозумілі гноми, і безстрашні воїни Ґондора, і вершники Рохана, і безмовні сіверяни. А також ті, хто служить стороні зла: прислужники Саурона, натовпу орків, представники східних народів - Харадріми і Істерлінг. Не обійшлося і без учасників легендарного Братства Кільця: тут Фродо Беггінс і Сем Гемджі, Арагорн, Леголас, Гімлі і інші. Кожен з персонажів має особливі здібності, описані в карті персонажа.
Граючи удвох, один з учасників візьме шефство над Вільними Народами і Братством Кільця, а другий - над воїнством Саурона і його поплічниками. Граючи втрьох, двоє учасників виявляться на стороні зла: перший - зіграє за Темного Володаря, другий - за його прихильників. Граючи вчотирьох, контроль над силами зла залишається колишнім, а за Вільні Народи тепер грають двоє учасників: перший - за ельфів і воїнів Гондора, другий - за сіверян, гномів і вершників Рохана. Шефство над Кільценосцями ділять обидва гравці.
Учасники починають гру не в рівних умовах: якщо Сили Зла володіють масштабними бойовими ресурсами в землях Ізенгард, Істерлінг і, звичайно, в Мордорі, то правителям Вільних Народів по початку доведеться вести до бою абсолютно нечисленні армії. Відповідно і умова перемоги залежить від обраного персонажа: Саурону для перемоги необхідно підпорядкувати своїй волі Вільні Народи, а їм в свою чергу необхідно захопити головну фортецю свого ворога. Однак, вільні народи переможуть і в тому випадку, якщо Хранителі Кільця зуміють дістатися до Фатальний гори і знищать Кільце. Настільна гра Війна Кільця (War of the Ring) триває до тих пір, поки одна зі сторін не виконає своєї умови перемоги.
В основі ігрової механіки лежать спеціальні кубики дій: синій набір кісток для учасників, які грають за вільні народи і червоний для гравців, які опинилися на стороні Пітьми. Значення на гранях визначають поточну дію: наймання війська, переміщення армії або окремих персонажів, переміщення Братства Кільця, військові дії, розіграш карт подій і т.д.
На кубиках різних кольорів зображені різні символи і якщо «добро» в основному діє одноосібно, то «зло» звикло ходити військом. Крім того, кожна зі сторін може викинути унікальне, але рідкісне значення. У синіх це «Воля Заходу», яка дозволяє вибрати будь-яку іншу грань або закликати додаткових персонажів. У червоних це «Око», яке допомагає Саурону визначити місцезнаходження Кільця і Братства відповідно.
Боївка в грі Війна Персня (War of the Ring) теж відбувається на кубиках. Значення 5 і 6 вважаються успішної атакою, внаслідок чого сторона противника зазнає поразки або втрати. Проте, і на ці, здавалося б випадкові, значення можна вплинути: лідери військ мають право перекинути кубики, а війська, що займають захисні позиції, на кшталт руїн або фортець, отримують бонуси при кидку. Кожна карта подій наділена особливою властивістю, яка може вплинути на результат бою. Крім того, багато карт переносять в партію дії відповідно до сюжету саги про Братство Кільця, відображаючи події, про які дійсно йшлося і приносячи альтернативні варіанти розвитку сюжету.
Епічні битви на просторах Середзем'я
Настільна гра Війна Персня (War of the Ring) - грандіозний військовий конфлікт на просторах Середзем'я. Ви можете повторити історію, або переписати її на свій лад: можливо, вам вдасться врятувати тих, хто насправді загинув смертю хоробрих в одному з боїв. Так само не виключено і зворотнє, що доведеться заплатити вищу ціну за перемогу, ніж її «озвучив» автор.
Купити гру Війна Персня (War of the Ring) варто буквально за все, за кожну дрібницю: за якість компонентів, за точність і деталізацію, за сюжетну лінію, за багатство можливостей і дій. Гра отримала 10-е місце в рейтингу настільних ігор, 4-е - в рейтингу тематичних настілок і була другою в рейтингу настільних військових стратегій.
Вам призначено стати частиною великого протистояння сил добра і зла, взявши на себе відповідальність за долю всіх жителів Середзем'я.